×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 29 اسفند - 1402
false
true
تشدید وضعیت کرونا در گیلان/ بیش از ۴۰۰ بیمار بستری هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آبتین حیدرزاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: متأسفانه هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه این روند نگران کننده است، گفت: تعداد بستری‌های روزانه در گیلان به بیش از ۱۰۰ بیمار رسیده و تنها در شبانه روز گذشته ۱۰۵ بیمار کرونایی نیازمند بستری در مراکز درمانی گیلان شناسایی و بستری شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۱۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: متأسفانه حال ۸۳ بیمار وخیم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۱ بیمار طی شبانه روز گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها منتقل شده اند که نشان دهنده شدت سرایت و وضعیت خطرناک کرونا در استان گیلان است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان به میزان کمتر از میانگین کشوری است، اضافه کرد: زدن ماسک و خودداری از حضور در دورهمی‌ها، مهمترین راه برای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا در جامعه است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد