×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 30 فروردین - 1403
false
true
تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در گیلان تا سال آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ عباس اهرابی با اشاره به آغاز هفته نیکوکاری با شعار «هر روز عیدی دیگر است» از امروز لغایت ۱۸ اسفند ماه در سراسر کشور و گیلان، اظهار کرد: جشن نیکوکاری همه ساله در نیمه اسفند ماه برگزار می شود.

وی از به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در مدارس سطح استان همزمان با ۱۵ اسفند ماه، افزود: کمیته امداد در سطح استان گیلان ۳۱ دفتر و ۲۲۰ مرکز نیکوکاری و ۹۰ پایگاه دارد و لذا مردم خیر و نودوست استان می توانند کمک های نقدی و کالایی خود را به این دفاتر و مراکز اهدا کنند تا به موقع به دست نیازمندان برسد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با بیان اینکه مردم می توانند با کد دستوری #۰۱۳*۷۷۸۸* اقدام به واریز وجوه نقدی خود کنند، گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نیز در دسترس مردم خیر قرار دارد.

اهرابی، با اشاره به کمک ۳۳ میلیارد تومانی نقدی و کالایی مردم گیلان در جشن نیکوکاری سال گذشته، اضافه کرد: امسال پیش بینی می کنیم این کمک ها به ۳۶ میلیارد تومان برسد.

وی با بیان اینکه گیلان جزو پنج استان برتر کشور در کمک های مردمی و اکرام ایتام است، خاطرنشان کرد: اشتغال یکی از دغدغه های رهبر انقلاب و رئیس جمهوری است و لذا با پیگیری های کمیته امداد استان در سال گذشته ۳۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت کردیم و که این میزان امسال به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از افتتاح ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال خانگی و کارفرمایی تا پایان سال خبر داد و متذکر شد: طی یک سال گذشته ۱۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای نوین کارآفرینی بر پایه دانش بنیان، عنوان کرد: طرح های کارآفرینی ۱۴۰ نفر از دانشجویان مددجو در دستور کار شرکت ها قرار گرفته است.

اهرابی، تهیه مسکن را یکی از دغدغه های امروز دانست و بیان کرد: ۱۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و تاکنون برای ۵۶۰ نفر پروژه تخصیص یافته است؛ همچنین در حال ساخت ۱۳۰۰ واحد برای مددجویان هستیم که حدودا ۶۸۰ واحد آماده تحویل بوده و مابقی در دست اجراست.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به ساخت ۱۳۰ واحد با کمک بنیاد مستضعفین، اضافه کرد: با همکاری سپاه و بنیاد مسکن نیز ۷۵۰ واحد در دست ساخت داریم که تاکنون ۵۰۰ واحد عملیاتی شده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ بتوانیم ۲۰۰۰ واحد را تحویل دهیم.

وی از پرداخت ۸۶۰۴ مورد کمک هزینه تهیه مسکن به میزان شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت: برای ۹۰۵ مورد نیز تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کردیم که مجموعا بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد