×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
تجهیزات آموزشی – پژوهشی به هنرستان‌های گیلان ارسال شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ محمد فائزی گفت: کاروان تجهیزات آموزشی شامل؛ ۶۴ قلم کالای ویژه هنرستان‌ها به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال است که در قالب طرح وارش تابستانه برای توزیع در ۱۱۸ هنرستان در شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده‌است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تقویت هنرستان‌ها اضافه کرد: ارسال تجهیزات آموزشی – پژوهشی توسط آموزش و پرورش گیلان با هدف توسعه و تجهیز هنرستان ها در راستای پیشرفت و رفع نیازهای کشور انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه توزیع این تجهیزات با توجه به نیاز هر ناحیه و منطقه از استان انجام می شود، خاطر نشان کرد: اختیار نحوه توزیع این تجهیزات در مدارس در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق داده شده است.

وی با اشاره به توزیع تعدادی تجهیزات از جمله کامپیوتر در شهرستان‌های گیلان طی هفته آینده افزود: اجرای مطلوب و اثربخش پروژه مهر در راستای تحقق شعار “همدلی، پویایی و نصیب برابر آموزشی”، اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: در سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر به هنرستان های استان به صورت ویژه توجه می شود و توزیع تجهیزات مورد نیاز هنرستانهای مدنظر است.

در سال تحصیلی گذشته افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد