×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 7 اردیبهشت - 1403
false
true
بکارگیری نیروی کار متخصص و فناوری دانش بنیان لازمه تحقق شعار راهبردی سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر اسدالله عباسی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم پاسخگوست، تصریح کرد: بررسی میزان توسعه اقتصادی استان و توزیع عادلانه منابع باید مورد توجه باشد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با مسائلی نظیر پسماند، مدیریت آب، کنترل تورم و عرضه کالاهای اساسی رو به رو هستیم، خاطرنشان کرد: نباید از برنامه، بودجه و ساختار تعیین شده برای رشد اقتصادی استان عقب بمانیم.

وی در ادامه وظایف تمام مدیران در عرصه رشد اقتصادی گیلان را مشخص دانست و افزود: سیاست‌گذاری‌های صحیح و جذب سرمایه‌گذاری می‌تواند حلقه‌های از هم گسسته را به‌هم وصل کند و ما را به اهداف مدنظر برساند.

عباسی با تاکید بر لزوم ارائه گزارش‌های دوره ای از میزان پیشرفت اقدامات و پروژه‌های مصوب شده توسط دبیرخانه شورا گفت: منابع بانک‌های دولتی و خصوصی باید در راستای تحقق رشد اقتصادی مصرف گردد.

وی به اثرات توزیع عادلانه یارانه‌ها در زندگی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: مسئله ساماندهی معیشت مردم و اقتصاد از ابتدا در دستور کار دولت قرار داشته و دارد.

عباسی بکارگیری نیروی کار متخصص، فناوری روز و دانش بنیان را لازمه تحقق شعار راهبردی سال دانست و اظهار داشت:  اگر به این سمت برویم در رشد اقتصادی تاثیر می گذارد؛ ضمن اینکه سرمایه گذاری داخلی و خارجی  و تکمیل پروژه های نیمه تمام و استفاده از همه ظرفیت های منطقه آزاد در رشد اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد