×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
بسیجی تفکر الهام بخش مقاومت در عصر حاضر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام قربانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: بسیجی تفکر تمدن ساز و خدمات رسان است و ثابت کردیم با مکتب بسیجی به دستاوردهایی رسیدیم که دشمنان از آن می هراسند.

وی اظهار داشت: برغم اینکه دشمن جنگ ترکیبی فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی ، امنیتی و نظامی را علیه ایران اسلامی بکار گرفته اما ملت ما مردمی صبور و مقاوم هستند و محصول این صبر و مقاومت که از حضرت زینب(س) الگو گرفتند اینبار هم شاهد شکست همه جانبه توطئه های دشمنان خواهیم بود.

حجت الاسلام قربانپور تاکید کرد : این ملت رهرو راه امام حسین (ع) هستند و به کوری چشم دشمنان بر مشکلات فائق می آید و همه توطئه های دشمنان را با حضور میدانی خود خنثی می کنند.

وی همچنین بر ضرورت حفظ جایگاه روحانیت اشاره و بیان کرد: مردم ما در ترویج تفکر روحانیت؛ هنر و صداقت و تعهد آنان را برگزیدند و امروز دنیای سلطه می کوشد تا قداست و جایگاه روحانیت را زیر سوال ببرد.

وی با بیان اینکه این جمعیت، قشر ارزشمند و اثرگذاری در جامعه ، عنوان کرد: به عنوان نمونه میرزا کوچک خان جنگلی با تفکر انقلابی خود نماد استقلال و مقاومت در برابر استکبار بود و امروز هم به مردم شریف و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم می گویم مطمئن باشید که اهانت ها به روحانیت در واقع برنامه آمریکا برای حرمت شکنی و قراردادن اقشار مختلف جامعه در برابر هم بویژه حرمت شکنی گروه های مرجع است.

حجت الاسلام قربانپور تصریح کرد: روحانیت هم باید برای خنثی کردن توطئه های دشمن با جوانان بیشتر ارتباط برقرار کنند و در ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برپایی میز خدمت در مصلی رشت طی روز جاری گفت: امور مردم در مشکلات چهره به چهره بهتر حل و موجب رضایتمندی آنان می شود؛ ضمن اینکه همه خدماتی که مورد نیاز مردم است را مستقیم دریافت می کنند و ارتباط مستقیم مردم مسئولان فراهم شده و رضایتمندی مردم را در پی دارد.

وی با بیان اینکه خدمات بسیاری در جمهوری اسلامی انجام گرفته ، اظهار داشت: قدردان این خدمات هستیم اما کاستی هایی هم وجود دارد که یک بخشی مربوط به تکمیل پروژه های نیمه تمام است .

حجت الاسلام قربانپور ادامه داد: بدلیل تاخیر ممکن است اجرا و تکمیل یک پروژه سال ها طول بکشد و بعد از مدت طولانی نه تنها رضایتمندی بوجود نیاورد بلکه موجب گلایه هم می شود .

وی خواست تا برای جلب رضایتمندی مردم و ملموس شدن خدمات به تکمیل پروژه های ناتمام سرعت بخشیده شود.

امروز در حاشیه میز خدمت با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهره به چهره برپا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد