×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
انتقال مکتب حاج قاسم به نسل جوان ضروری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سرهنگ پاسدار عباس بایرامی پیش از ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که از فرصت‌ها استفاده کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری سردار از روستاهای اطراف کرمان به انقلاب ملحق شد و از نبوغ خود در این راستا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در عملیات‌های مختلف کارهای خارق‌العاده زیادی انجام داد، بیان کرد: همسر سردار سلیمانی در بیانیه‌ای اعلام کردند که ایشان در کوه‌ها و دشت‌ها شهادت را در آغوش گرفت و این جمله بسیار زیباست.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی پس از جنگ مسئولیت پاکسازی اشرار در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفتند، افزود: ایشان خدمات ارزنده‌ای به مردم سیستان و همچنین افغانستان و پاکستان کردند که هرگز فراموش نمی‌شود.

سرهنگ بایرامی با اشاره به ورود سردار سلیمانی به سپاه قدس، تصریح کرد: پس از ورود سردار به سپاه قدس حرکت این نهاد بدون مرز چندین برابر شد و تخصصی‌تر عمل کردند.

حضور میدانی سردار سلیمانی رمز موفقیت اوست

وی با تاکید بر اینکه دل‌های بسیاری در سراسر دنیا به جهت وجود اخلاص، عملکرد مجاهدانه و انقلابی سردار سلیمانی به سمت ایشان جذب شد، گفت: سردار سلیمانی در اتاق خود ننشست تا بگوید فلان اتفاق در منطقه بیفتد بلکه وسط میدان خطر رفت و با نیروهای خود از کشورهای مختلف دفاع کرد.

سرهنگ بایرامی با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی قبل از مبارزه با داعش نیز شخصیت محبوبی بود و ما سخنرانی‌های وی را به جهت نوع تهدیدی که به دشمن می‌کرد و نوع ارادت به مخاطبان، بسیار دوست داشتیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه سردار سلیمانی در حوزه دیپلماسی و ارتباط با سران و رهبران دنیا در قامت یک دیپلمات کارکشته ظاهر شد، عنوان کرد: ایشان سرباز بی نظیر ولایت بود و زیر و بم همه مسائل را می‌دانست و معنویت ایشان نیز زبانزد بود.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه فرهنگ سازی کاری طاقت فرسا، مشکل و زمانبر است، بیان کرد: سردار سلیمانی با عمل مجاهدانه خود توانست فرهنگ ملت ایران را به تمام دنیا انتقال دهد و دشمنان شکست را در برابر ایشان احساس کردند.

وی با اشاره به حفظ منافع ملی و اقتصادی کشور در خارج از مرزها توسط سردار سلیمانی، ادامه داد: دشمنان می‌خواستند تمام منطقه را تحت سیطره خود درآورند اما حضور سردار سلیمانی نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد و تمام هزینه‌های آنها بر باد رفت.

سرهنگ بایرامی با تاکید بر ضرورت انتقال مکتب حاج قاسم به نسل جدید، گفت: ما در آینده به سردار سلیمانی‌های زیادی نیاز داریم تا بتوانند کشور ما را حفظ کنند و از گزند دشمنان در امان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد