×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 29 اسفند - 1402
false
true
انتخابات، تجلی مردم‌سالاری است/ احزاب نقش اثرگذاری در تقویت جمهوریت دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار هیات رئیسه خانه احزاب گیلان، تاکید کرد: اولویت، تأمین منافع ملی به بهترین شکل است و همه مسئولان باید به این مهم بیاندیشند که از چه راه‌هایی می توانند منافع مردم را بهتر تأمین کنند.

استاندار گیلان گفت: وقتی در مواجهه با جنگ اقتصادی تحمیلی و فشارها و تحریم های غیرقانونی استکباری علیه ملت، همه گروه ها و جریان ها برای دفاع از منافع ملی به پا می خیزند، بر اعتبار و اقتدار ملی افزوده می شود.

وی با بیان این مهم که انتخابات قانونمند در نظام های سیاسی، تجلی عینی مردم سالاری است، افزود: برای تحقق این مهم؛ احزاب به عنوان گروه مهمی از نخبگان جامعه، نقش اثرگذاری در تقویت جمهوریت دارند.

زارع در ادامه خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، یکی از مهمترین جلوه های بروز و ظهور دموکراسی و مردم سالاری، انتخابات بوده که نمایش جمهوریت نظام اسلامی ایران است و علاوه بر کارکردهای داخلی، نظرگاه های فراملی داشته و نشان دهنده وحدت و همبستگی در کشور است.

وی با اشاره به نقش چشمگیر احزاب در ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات، گفت: انتخابات یکی از مهمترین فرصت های پیش روی احزاب و جریان های سیاسی شناسنامه دار نیز هست و با مشارکت حداکثری، منافع ملی را تأمین می کند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد