×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
اعلام آمادگی سپاه قدس گیلان برای واکسیناسیون بیش از دو میلیون نفر از جمعیت استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سردار محمد عبدالله پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، تصریح کرد: حضرت علی اصغر (ع) به عنوان کوچکترین شهید حادثه کربلا به منجی بشریت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش تلفات کرونا در جامعه، گفت: رسانه های استان باید آگاهی بخشی و کمک به مردم جهت پیشگیری در برابر این ویروس را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم همه آحاد جامعه در زمینه دستورالعمل های بهداشتی آمر به معروف و ناهی از منکر باشند، افزود: ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در استان توسط سپاه و بسیج ایجاد شده است و سپاه قدس گیلان آمادگی دارد با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان ظرف مدت ۲۰ روز بیش از دو میلیون نفر از جمعیت استان را واکسینه کند.

سردار عبدالله‌ پور با اشاره به حوادث اخیر در خلیج فارس، یادآور شد: همه آنچه در خلیج فارس و منطقه رخ می‌دهد، در کنترل نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هدف دشمن از موضوعات پیش آمده، به هم ریختن تعادل روانی و امنیتی جامعه است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در حوزه امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش نخواهد آمد، گفت: به تعبیر فرمانده سپاه پاسداران، کوچکترین اشتباه از سوی دشمنان با انتقام سخت مواجهه خواهد شد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد