×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 29 اسفند - 1402
false
true
اختتامیه مسابقه نقاشی «تو تنها نیستی» ویژه برگزیدگان گیلانی در لاهیجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ مراسم اختتامیه اولین مسابقه نقاشی” تو تنها نیستی” با همکاری انجمن حمایت از بیماران سرطان(پویش صورتی) برگزار شد.
سوسن رضایی عضو هیات موسس پویش صورتی در ایتدای این مراسم ضمن بیان اهداف کلی این گروه مردم نهاد گفت: حمایت های روانی اجتماعی ویژه ای را نیز برای مبتلایان و بهبودیافتگان تدارک دیده ایم که البته در این خصوص به مهر پروردگار از خدمات پزشکان و روانپزشکان، مددکاران اجتماعی و روانشناسان هم برخورداریم.
در این مراسم که توسط ساحل احمد دوست از هنرمندان تئاتر شهرستان مجری گری می شد مسابقه حضوری و نمایش عروسکی ” کی از همه قوی تره”به نویسندگی و کارگردانی سمیه منجم و بازیگری امیر تنها در حضور مدعوین به اجرا در آمد.
از آنجا که این مسابقه به صورت کشوری برگزار شد و به دلیل شرایط خاص همه گیری بیماری کرونا امکان دعوت از برگزیدگان سایر شهرها نبوده است از برگزیدگان شهرستان لاهیجان به صورت نمادین تقدیر شد که نیلیا حسن زاده از نفرات اول گروه سنی 7تا 9 سال را می توان نام برد.
در این مراسم علاوه برای اهدای جوایز به برگزیدگان برای کلیه شرکت کنندگان سراسر کشور لوح تقدیر و هدیه نقدی شامل کارت هدیه به صورت پستی ارسال شد.
مدیر پویش صورتی که در راستای حمایت از بیماران سرطانی با سایر اعضا هیات مدیره فعالیت می کند سیده آمنه سید جوادین پزشک متخصص رادیولوژیست است که اولین مسابقه نقاشی” تو تنها نیستی ” را با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان به صورت کشوری برگزار کرد. در گذشته نیز برنامه های مشترک زیادی در حوزه فرهنگی با این پویش صورت گرفته است.
مسابقه نقاشی تو تنها نیستی که به مناسبت روز جهانی کودک با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با بیماری سرطان (رشدغیر طبیعی سلول های بدن)، تقویت همدلی، استحکام مهر و محبت در خانواده و محبت به همنوع برگزار شده بود مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت و تعداد زیادی کودک و نوجوان رده سنی 7 تا 9 سال و 10 تا 12 سال از سراسر کشور شرکت کردند که از این تعدد هفت اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد