×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
اجازه سرمایه گذاری دشمن بر روی جوان ایرانی را نخواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی در مراسم یادواره شهدای جهادگر استان گیلان در شهرستان لنگرود گفت: جهاد سازندگی به ویژه در زمینه پشتیبانی در دوران دفاع مقدس از روحیه جهادگرانه ای برخوردار بود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید قدردان ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای خود باشیم، افزود: با فداکاری این سرافرازان در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ما در اختیار دشمن قرار نگرفت.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه پشتیبانی از رزمندگان خط مقدم نبرد با دشمن افتخاری بود که شهدای جهاد سازندگی به آن دست یافتند، ادامه داد: عنوان سنگرسازان بی سنگر به شهدای سرافراز عرصه جهاد سازندگی و کشاورزی نشانگر اوج رشادت و ایثار این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه گیلان گفت: جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس از چند ویژگی برخوردار بوده که اولین خصیصه آن روحیه مجاهدانه جهادگران در ۸ سال دفاع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان امروز ما از دوران دفاع مقدس چیزی نمی‌دانند، گفت: در مقابل دشمن، با تمام قوا و از همه ابزارها و رسانه‌ها استفاده می‌کند تا دفاع مقدسی را که باعث عزت ملت ایران در دنیا شده جور دیگری به نسل‌های جوان معرفی کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه به فرمایش رهبر انقلاب همان اندازه که در دوران جنگ دغدغه حمایت از مرزهای جغرافیایی داشته‌ایم امروز هم به همان اندازه باید دغدغه انتقال فرهنگ، قرآن، عترت به نسل جوان را داشته باشیم، ادامه داد:

آیت الله فلاحتی با تأکید بر لزوم نزدیکی به نسل جوان و شنیدن دغدغه‌ها و صحبت‌های آنها افزود: دشمنان می‌دانید که در ایران هیچ معادله‌ای کارساز نیست چرا که ملت ایران راه خدا را پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فلاحتی انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از دیگر انقلاب‌ها است، گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه هجمه‌ها مردم را در کنار خود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که دشمن بر روی فرزندان ما سرمایه گذاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد