×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 28 فروردین - 1403
false
true
پویایی تئاتر گیلان در معرفی راهکارهای رفع آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ رضا ثقتی ظهر روز چهارشنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱ در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی آسیب‌های اجتماعی که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد ؛ با قدردانی از مشارکت اهالی هنر نمایش در این جشنواره اظهار داشت : هنر ازجمله هنر تئاتر باید مردمی و در خدمت مردم باشد.

وی هنر مردمی را به آن معنا دانست که نسبت به دغدغه ها و آلام مردم ، منفعل و بیگانه نباشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزاری این جشنواره که آسیب‌های اجتماعی را به نمایش گذاشت ، در خدمت مردم و در مسیری صحیح عنوان کرد که نسبت به دردهای جامعه بی تفاوت نیست.

وی هم افزایی برای رفع آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق ، پیری جمعیت و … و ارائه راهکارهایی با زبان هنر و نمایش را ستودنی دانست .

در پایان این آیین ، نفرات برتر تقدیر شدند.

جشنواره تئاتر خیابانی آسیب‌های اجتماعی همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با هدف حمایت از گروه‌های تئاتری و پرداختن به موضوعات آسیب‌های اجتماعی با محورهای اعتیاد ، مفاسد اجتماعی ، خشونت کلامی ، تکدی‌گری ، فقر و تقویت باورهای مذهبی و مردمی برگزار شد.

در راستای تمرکز زدایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری اجرای همزمان ۱۵ گروه تئاتر خیابانی در ۱۵ شهرستان گیلان به اجرا درآمد و داوران این دوره از جشنواره شامل بهمن صادق‌حسنی ، علیرضا پارسی و محمد پورجعفری به داوری آثار اجرا شده پرداختند.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد