×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
نخستین دوره مسابقات والیبال «والی چل» در گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ مسئول برگزاری این دوره از مسابقات صبح امروز شنبه در حاشیه آغاز بازی های والی چل گفت: این دوره از مسابقات برای اولین بار در سطح کشور و در روستای کیسم آستانه اشرفیه برگزار می شود.

نورگان رنجبر با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات با هدف توسعه ورزش های بومی محلی و همچنین ایجاد نشاط در بین جوانان روستایی برگزار می شود ادامه داد: مسابقات والی چل کیسم به مدت سه روز و با حضور ۱۰ تیم از روستاهای مختلف آستانه اشرفیه برگزار می شود.

وی افزود: ابعاد برگزاری اولین دوره از مسابقات والی چل که در یکی از شالیزارهای منطقه  کیسم آستانه اشرفیه انجام می شود ، همانند یک زمین والیبال در نظر گرفته شده است

به گفته مسئول برگزاری این دوره از مسابقات، تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند ، ضمن آنکه تعداد ۲ بازیکن اصلی ، یک بازیکن ذخیره و یک مربی این تیم ها را همراهی می کنند.

رنجبر یادآور شد: این مسابقات با همکاری و مشارکت  فرمانداری ، بخشداری بخش مرکزی ، اداره ورزش و جوانان ، هیئت ورزش های روستایی و عشایری ، حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کیسم ، شورای اسلامی و دهیاری کیسم برگزار می شود.

روستای کیسم در حدود ۱۰ کیلومتری شهر آستانه اشرفیه واقع شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد