×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 28 فروردین - 1403
false
true
قدرت و توان فنی قطعه‌سازان گیلانی بسیار بالاست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ تیمور پورحیدری در حاشیه افتتاح فاز دوم طرح توسعه شرکت شمال پلاستیک چابکسر که با حضور استاندار گیلان و سایر مدیران در روز جمعه انجام شد اظهار داشت: این خط تولید جدید با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۳۰ نفر برای افراد جدید برای تولید سقف کاذب انواع خودروهای ساخت داخل رسما راه اندازی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه  توان فنی و تخصص قطعه‌سازان گیلانی بسیار بالاست ادامه داد: ۱۲ قطعه‌ساز مجرب در گیلان در زمینه انواع قطعات خودرویی از کمک فنر، دیسک و صفحه کلاچ، قطعات جلوبندی تا قطعات برقی و الکترونیکی و تزئینات داخلی خودرو را با کیفیت و استاندارد مطلوب می سازند و در اختیار خودرو سازان مطرح قرار می‌دهند.

وی سهم استان گیلان از صنعت قطعه‌سازی خودرویی کشور را قابل توجه دانست و گفت: البته در صنعت کمک فنر سازی و صفحه کلاچ و جعبه فرمان برقی بیش از ۹۰ درصد نیاز کشور توسط قطعه‌سازان گیلان تامین می گردد که بسیار حائز اهمیت است.

دکتر پورحیدری عدم پرداخت طلب قطعه‌سازان توسط خودروساز را چالشی بزرگ برای تامین نقدینگی دانست و تصریح کرد: خودروسازان کشور علیرغم فروش پر استقبال خودروها در حق قطعه‌سازان هنگام پرداخت جفا می‌کنند و انگیزه و قدرت برنامه‌ریزی را از قطعه سازان سلب می‌کند که امیدواریم این مشکل حل گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد