×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
صعود داماش گیلان و مهرام تهران به مرحله سوم لیگ بسکتبال کشوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های بسکتبال سپیدرود رشت، داماش گیلان، پاسارگاد نوین مشهد و مهرام شهر قدس تهران حضور داشتند که به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات، تیم بسکتبال جوانان مهرام شهرقدس تهران با سه پیروزی متوالی صدرنشین این مسابقات شد، تیم بسکتبال جوانان سپیدرود رشت نیز با دو پیروزی و یک شکست در رتبه دوم دور برگشت این گروه قرار گرفت، تیم‌های پاسارگاد نوین مشهد و داماش گیلان نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند اما با توجه به مجموع دیدارهای رفت و برگشت، تیم‌های بسکتبال جوانان مهرام شهر قدس تهران و داماش گیلان به ترتیب در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی گروه ششم قرار گرفتند و با صعود به جمع ۱۶ تیم برتر، به مرحله سوم این مسابقات راه یافتند.

در رقابت‌های انجام شده از روز پایانی دور برگشت این مسابقات که عصر چهارشنبه برگزار شد، تیم بسکتبال جوانان مهرام شهر قدس تهران در یک بازی برتر با نتیجه ۸۰ بر ۵۹ برابر تیم پاسارگاد نوین مشهد به پیروزی دست یافت.
همچنین در آخرین دیدار برگزار شده این رقابت‌ها، تیم‌های همشهری سپیدرود و داماش گیلان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت سپیدرودی‌ها با نتیجه ۷۲ بر ۶۸ حریف خود را شکست دادند.

در مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور، ۳۲ تیم در هفت گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله سوم راه یافتند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد