×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
راه اندازی دومین کاروان تخصصی ترویجی کشاورزی ویژه زیتون در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ صالح محمدی با اشاره به استفاده از علم در عرصه کشاورزی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: کاروان تخصصی ترویجی کشاورزی ویژه زیتون در گیلان برگزار شد.

وی افزود: این کاروان در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش کیفیت و بهره وری و استفاده از علم و دانش در عرصه‌های کشاورزی در گیلان این بار به صورت تخصصی در بخش باغات زیتون انجام شد.

محمدی با بیان اینکه این رویداد با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و توان گروه‌های تخصصی واقع در دو نقطه استان در رودبار اجرای می‌شود، ادامه داد: ورود متخصصان و محققان بخش کشاورزی و تبادل یافته‌های پژوهشی و علمی در راستای دانش بنیان کردن فعالیت‌های کشاورزی از اهداف این رویداد مهم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اضافه کرد: در کنار تبادل یافته‌ها و تحقیقات، ارتباط چهره به چهره متخصصان، محققان و مروجان تولید زیتون استان همزمان با سایر استان‌های زیتون خیز کشور نیز از دیگر اهداف این رویداد به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی گیلان تلاش می‌کند تا با برگزاری چنین رویدادها و تبادل یافته‌های محققان و متخصصان علوم دانش بنیان موجبات افزایش کیفیت تولید و بهره وری زیتون استان فراهم آید.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد