×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
تامین سلامت مردم ماموریت امروز سپاه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت هماهنگی و تشریک مساعی جهت عزم جدی‌تر در تزریق واکسن کرونا با مسئولان سپاه استان گیلان در مقر شهدای گمنام سپاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمد عبدالله پور در این نشست، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کنترل و مهار بیماری کرونا، اظهار کرد: سپاه کاری جز خدمت به مردم ندارد و امروز نیز یکی از ماموریت‌های سپاه تامین سلامتی و پایداری آن برای مردم است.

وی با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان تا پایان کرونا دوشادوش کادر بهداشت و درمان خواهند ماند، افزود: ما ماموریت یافته‌ایم تا به مردم خدمت کنیم و برای ما فرقی نمی‌کند این ماموریت در کجا و چه میزان طول بکشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی همه‌جانبه سپاه و بسیج در طرح‌های مشارکتی با ستاد کرونا استان اشاره کرد و گفت: همچون ادوار گذشته سپاه آمادگی کامل برای هرگونه مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنترل بیماری کرونا را دارد و واکسیناسیون یکی از آن‌هاست.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این نشست فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نوبت یادآور واکسن کرونا خود را با «واکسن نورا» تزریق کردند.

با توجه به در پیش بودن فصل سرما، قرار است تا پیش از شروع پیک جدید و گسترش بیماری آنفلوانزا، بخش اعظمی از مردم گیلان نسبت به کرونا مجددا واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد