×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 4 اردیبهشت - 1403
false
true
اهدای ۱۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ روز یکشنبه 21 دیماه ۱۳ دستگاه تبلت توسط کمیته اجتماعی مبارزه با کرونا (کام‌بک) به تعدادی از دانش آموزان درس‌خوان و نیازمند شهرستان لاهیجان اهدا شد.

در این مراسم که با حضور حسن پور رئیس اداره آموزش و پرورش رودبنه و نماینده آموزش و پرورش لاهیجان در سالن دکتر وارسته نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل برگزار شد، تعداد ۱۳ عدد تبلت به دانش آموزان درس‌خوان و نیازمند با حضور مدیران مدارس مربوطه اهدا شد.

شایان ذکر است گروه کام‌بک از اسفند ۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده و در «مرحله اول» با یاری خیرین توانسته نسبت به تهیه و توزیع سبد غذایی ۱۲۰ سبد کالا به ارزش هر سبد هفت میلیون ریال و در «مرحله دوم» با خرید و اهدای ۲۴۰۰۰ عدد دستکش لاتکس به بیمارستان پیروز لاهیجان و «در مرحله سوم» با تهیه و اهدای تعداد ۶۸ تبلت برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مسیر اجرای اهداف نوع دوستانه و حمایتی خود از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا گام بردارد. بدین ترتیب این ۶۸ دانش آموز فرآیند آموزشی خود را از سرگرفته و به کلاس‌های درس مجازی برمی‌گردند و مجموعه کام‌بک در مسیر اجرای اهداف نوع دوستانه و حمایتی خود از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا امیدوار است بتواند در رفع مشکل ۳۳۲ نفر باقیمانده گام بردارد.

گفتنی است کام‌بک با همکاری و پیگیری از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرهای لاهیجان، رودبنه، سیاهکل و دیلمان و تهیه فهرست دانش‌آموزانی که امکان استفاده از برنامه شاد را نداشته و یا در تهیه گوشی یا تبلت مشکل داشتند، نخست ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان معرفی شدند که به دنبال جلسات حضوری با مدیران مدارس و … تصمیم به این شد که در مرحله اول دانش‌آموزان مدارس متوسطه‌ی ۱ و ۲ در اولویت قرار گیرند.

بعد از برگزاری جلسات مکرر با مدیران محترم مدارس مشخص شد تعداد ۱۲۰ نفر دانش آموز متوسطه‌ی ۱ و ۲ ، و ۲۸۰ دانش‌آموز ابتدایی نیاز اضطراری به تبلت دارند که امروز ۱۳ عدد تبلت در مراسمی نمادین با حضور مسئولین آموزش و پرورش در سالن دکتر وارسته نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل در اختیار دانش‌آموزان منتخب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته اجتماعی مبارزه با کرونا (کام‌بک) روند توزیع تبلت در طول هفته جاری با هماهنگی مدیران مدارس و مسئولین محترم آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت. لازم به یادآوری است که تعداد تبلت‌های خریداری شده پاسخگوی شمار واقعی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل منطقه نیست و کام‌بک در انتظار یاری و همراهی همشهریان و دلسوزان بوده و همچنان بر گسترش زنجیره مهربانی به دور منطقه خود اصرار دارد.

 


 

بیایید یکی از حلقه‌های زنجیره مهربانی کام‌بک باشیم…

🔹شماره حساب دریافت کمک‌های مردمی کامبک:

بانک مسکن لاهیجان به نام نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل: شماره حساب: ۴۲۰۰۰۰۰۰۷۲۱۱

شبا: 190140040000420000007211 IR

کارت:   6280231350410915

🌐کام‌بک (کمیته احتماعی مبارزه با کرونا)
سایت:www.cameback.ir

ایمیل:kembc@cameback.ir

تلگرام:@KEMBC

اینستاگرام:Instagram.com/kembc20

تلفن:01342210622

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد