×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
انعکاس مناسب عملکرد صادقانه دولت سیزدهم از سوی رسانه ملی در استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ اسدالله عباسی استاندار در جلسه با مدیرکل و اعضای شورای معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان با تقدیر از اقدامات و زحمات اثربخش بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان و تسلیت درگذشت زنده یاد سیرنگ پوررحیمی مدیر تولید شبکه باران، با تشریح اهمیت و جایگاه رسانه بویژه رسانه ملی  افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان در زمینه ها و ایام مختلف نظیر مدیریت بیماری کرونا، آزادسازی سواحل، مدیریت جهادی آب کشاورزی، صرفه جویی و مصرف بهینه برق، فرهنگ سازی در موضوع پسماند، موضوعات فرهنگی همچون سرود سلام فرمانده، طرح تحول اقتصادی و مردمی کردن اقتصاد ، مناسبت های ملی و مذهبی، کنگره میرزا،  بیان مشکلات و پیگیری رفع آن ها همانند آغاز بکار تالار مرکزی رشت، سفر رییس جمهوری به گیلان و بسیاری از موضوعات دیگر، به صورت میدانی پوشش رسانه ای مناسبی داشته که شایسته تقدیر است.

استاندار گیلان به تصویر کشیدن همراهی مردم با رویکردهای مردمی و انقلابی دولت  سیزدهم در برنامه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و اتحاد و انسجام ملی از طریق رسانه ملی را موثر دانست و گفت: انتظار می رود اقدامات بسیار بزرگ و تحول آفرین دولت آیت الله دکتر رئیسی در گیلان از جمله در نظر گرفتن 30 هزار میلیارد از طریق تهاتر نفتی به پروژه های عمرانی مهم گیلان که در توسعه ملی نقش دارد به مردم به خوبی اطلاع رسانی شود.

عباسی با بیان اینکه کارهای بسیاری در گیلان عقب مانده و دولت سیزدهم نسبت به تعیین تکلیف آنان اهتمام دارد، اظهار کرد: باید مشکلات گذشته که به واسطه خلاهای مدیریتی به جا مانده با حضور و  تلاش جهادی مدیران در تراز انقلاب اسلامی در گیلان به نفع مردم رسیدگی و رفع شود.

وی گفت: رسانه ملی و شبکه استانی علاوه بر پخش اخبار،  با نمود عملکرد صادقانه دولت سیزدهم برای مردم امیدآفرینی کند و به نشاط اجتماعی با تولید محتواهای اثربخش در برنامه های مختلف،  بیافزاید.

نماینده عالی دولت در گیلان به پاسخگویی مناسب مسئولان ، مدیران دستگاه ها و دولتمردان به رسانه ها تاکید و بیان کرد:  مسئولان در مطالبه رسانه ها برای رفع مشکلات مردم باید به خوبی پاسخگو باشند.

وی با تبیین اقدامات رسانه ای دشمنان نظام اسلامی، گفت: اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین و بیان عملکرد و جایگاه ایران اسلامی در قالب تولید محتوا ، مباحث نرم افزاری و تولید برنامه های فاخر با توجه به نسل نوجوان و جوان و مدیریت صحیح فضای مجازی، در مقابله با افکار دشمنان خبیث بسیار موثر است.

عباسی به لزوم توجه ویژه به فرهنگ و آداب و رسوم گیلان در برنامه های مختلف اشاره و بیان کرد: شبکه باران توانسته با عنایت به تنوع زبان، گویش و لهجه ها و نیز قابلیت ها و ظرفیت های ویژه گیلان، برای مردم نقاط مختلف ایران و گردشگران جذابیت مناسبی داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز، به موفقیت های کسب شده مرکز گیلان در سطح مراکز کشور اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان در مسیر رسالت رسانه ای خود در کنار مردم است و این امر یک افتخار بزرگ برای دست اندرکاران رسانه ملی در استان محسوب می شود.

محمدباقر باقرزاده افزود:  با استقرار دولت سیزدهم اقدامات بسیار ارزشمندی برای خدمت صادقانه به مردم در گیلان انجام شده از این رو لازم است این عملکرد به سمع و نظر مردم به شایستگی برسد.

در این جلسه همچنین اعضای شورای معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان نیزبه بیان گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد