×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
۷۰۰ فقره سند بنیاد املاک علوی در آستانه اشرفیه واگذار شد

به گزارش «گیل بان»، بعدازظهر دوشنبه در مراسمی با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور ۷۰۰ فقره سند مالکیت املاک بنیاد علوی در آستانه اشرفیه واگذار شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور درحاشیه این مراسم با اشاره به اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۷۳ هزار فقره سند مالکیت برای املاک مسکونی و زراعی مردم صادر و واگذار شده است، اظهار کرد: این میزان زمین به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار است.

محمد سعیدی‌کیا با بیان اینکه از این تعداد سند ۷ هزار و ۱۰۰ فقره مربوط به استان گیلان بوده است، افزود: ارزش ریالی املاک واگذار شده بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال است که بیش از ۹۸ درصد آن رایگان سنددار شد.

وی همچنین در ادامه به اجرای طرح‌های اشتغالزایی در سطح روستاها نیز اشاره کرد و گفت : از سال ۹۵ تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزایی با ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که در حال حاضر متقاضیان ۲ هزار و ۴۰۰ طرح تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با تأکید برلزوم توجه به اشتغالزایی در سطح روستاها، اجرای طرح‌های اشتغالزایی روستایی را سبب کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی ارائه شده باید توجیه اقتصادی داشته و عملیاتی باشد، بیان کرد: تمامی طرح‌های تصویب شده باید به مرحله اجرا برسد.

سعیدی کیا ادامه داد: این بنیاد با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ساخت ۲۵۰ زمین مینی فوتبال با چمن مصنوعی در سراسر کشور آغاز کرده که ۷ زمین در استان گیلان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد