×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
۳۲۲ زندانی جرایم غیرعمد امسال در گیلان آزاد شدند

به گزارش «گیل بان» علیرضا یزدانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مصلی امام خمینی(ره) در رشت اظهار داشت: کمک به نیازمندان و دستگیری از آنان نتیجه دل پاکی است که خداوند به انسان هدیه کرده است.

رئیس ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه تعداد خیران در استان و شهر ما بسیار زیاد است گفت: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس هزار و 200 کامیون از استان گیلان به سمت جبهه‌ها فرستاده شد، هنوز هم افراد خیر در پی کمک به نیازمندان هستند.

وی با اشاره به اینکه در 10 سال گذشته 9 هزار زندانی جرایم غیرعمد در گیلان آزاد شدند افزود: ستاد دیه افرادی را که دیه تصادف و رانندگی، حوادث کارگاهی، پرداخت مهریه و نفقه و مشکلات مالی دارند را مورد حمایت قرار می‌دهد.

یزدانی با بیان اینکه در سال 97، 322 زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه گیلان آزاد شدند خاطرنشان کرد: 113 میلیارد تومان بدهی پرداخت شده زندانیان توسط ستاد دیه است و و 514 میلیون تومان توسط خیران پرداخت شده است.

رئیس ستاد دیه استان گیلان اظهار داشت: یک میلیارد و 145 میلیون تومان کمک بلاعوض توسط ستاد دیه پرداخت شده است و 4 میلیارد و 50 میلیون تومان از تسهیلات بانک‌ها استفاده کردیم.

یزدانی با بیان این که زندانیان دیگری نیز هنوز چشم انتظار یاری خیران هستند خاطرنشان کرد: زندانیان جرایم غیرعمد منتظر مساعدت ستاد دیه هستند و ما نیز از کسانی که توان مالی کافی دارند می‌خواهیم که در این امر به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه در روز رستاخیز اعمال نیکوکاران به شکل‌های زیبا جلوه‌گری می‌کنند اظهار داشت: مادرانی که ناخواسته به زندان رفتند چشم انتظار کمک خیران هستند و ما در رساندن پول بیت‌المال به دست اهل آن بسیار دقت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد