×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
کمک و همدلی گیلانیان با زلزله زدگان خوی رخ داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سیاوش غلامی گفت: تا کنون در قالب ۲ محموله ۵ تنی و ۳ تنی هزار و ۴۸۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته با کامیونت سازمان صمت گیلان به خوی ارسال شد.
وی از اجرای پویش «مهر تابان» برای کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد و افزود: این جمعیت با اجرای پویش «مهر تابان» که با دستور استاندار و همکاری مدیرکل مدیریت بحران استان و صدا و سیمای مرکز گیلان صورت گرفته است، با هدف کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان غربی، کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نحوه دریافت کمک‌های مردمی گفت: شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، کد دستوری #۳*۱۱۲* و شماره شبای ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۸ IR آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران است.

غلامی افزود: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی هم می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ نیز می‌توانند در این کار خداپسندانه شرکت کنند.
وی گفت: نیکوکاران گیلانی می‌توانند با اهدای وسایل گرمایشی مانند پتو و بخاری برقی به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان در پویش «مهر تابان» شرکت کنند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین افزود: هزار امدادگر در مناطق زلزله زده خوى درحال خدمت هستند و تاکنون ٧۶ هزار نفر اسکان داده شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد