×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
هزینه کردن در پروژه‌های شیلاتی نوعی سرمایه گذاری است

به گزارش «گیل بان»، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از موسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر گفت: خصیصه کار شیلات زیست محیطی است و هرچه در این زمینه هزینه کنیم در واقع سرمایه گذاری کرده ایم و با گسترش فعالیت شیلاتی علاوه بر کار زیست محیطی خدمتی ماندگار برای نسل آینده بر جا گذاشته ایم.

وی با اشاره به خدمات ارزنده موسسه تحقیقات شیلاتی به ویژه موسسه بین المللی تاسماهیان دریای خزر گفت: وجود این مرکز تحقیقاتی مهم در استان برای ما جای بسی افتخار است و ما تمام تلاشمان را برای ارائه هرچه بهتر به چنین موسساتی بکار خواهیم بست و لازم است دانش چنین موسساتی تجاری سازی شود و تحقیقات در راستای منافع مردم باشد.

سالاری اضافه کرد:موسسه تحقیقاتی تاسماهیان باید الویت‌های مشخصی داشته باشد و هدف مشخص تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم و قطعا این موسسه اقدامات ارزشمندی را در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه کشورمان در بحث خاویار و تاسماهیان و جایگاه اول استان در کشور،قطعا نقش این موسسه بسیار مهم است.

استاندار گیلان اضافه کرد:زیر ساختهای مهمی در این موسسه وجود دارد و مهمترین این سرمایه،نیروی انسانی بسیار قوی و موثر و هیات علمی زبده آن است که باید حداکثر استفاده را از این نیروی انسانی ببریم.

وی افزود: بخشی از تاسیسات این موسسه فرسوده شده است که نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

سالاری متذکر شد:همه حلقه‌های زنجیره تولید مهم است از بخش تولید بچه ماهی تا نهایت بازار که حلقه آخر است و این موسسه تحقیقاتی است که با کارهای تحقیقاتی مناسب میتواند نقش تاثیرگذاری در اقتصاد بومی و کشور و ملی داشته و مهمترین هدف این موسسه باید کمک به پرورش دهندگان باشد و تحقیقات کاربردی آنان باید به نفع مردم تعریف شود.

به گزارش ایسنا،استاندار گیلان امروز از بخشهای مختلف موسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر و همچنین از رهاسازی یک میلیون و پانصد هزار قطعه ماهی خاویاری در دریای خزر بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد