×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
نهم دی؛ نماد استقلال، عزت و بصیرت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ محمود قاسم نژاد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و با اشاره به در پیش بودن روز شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیت والایی است که نقش بی بدیلی در انسجام و وحدت ایفا کرد و گفتار، کردار و عمل او، تجلی گر این بود که باید در کنار هم برای اعتلای آرمان های انقلاب، تلاش کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان بر لزوم تبیین و تبلیغ مکتب شهید سلیمانی برای اقشار مختلف جامعه بویژه نوجوانان و جوانان حول محور وحدت تأکید کرد و گفت: لازم است با بهره گیری مطلوب از ظرفیت فضای مجازی، مکتب شهید سلیمانی را تبیین کنیم و کمک کننده به وحدت ملی باشیم.

قاسم نژاد با اشاره به کرونا و درگیر شدن کشور و استان طی ماه های اخیر با این ویروس منحوس تصریح کرد: با وجود تحریم های ظالمانه، در سایه اتحاد برای مقابله با کرونا، خدمات مناسبی به مردم ارائه شده است.

وی به در پیش بودن مراسمات 8 و 9 دی اشاره کرد و افزود: نهم دی ماه؛ نماد استقلال، عزت و بصیرت برای مردمی بود که نشان دادند اگر دشمن در برابر دین‌شان بایستد، در برابر دنیای آنها خواهند ایستاد و مردم در این روز خشم مقدس خود را در برابر اهانت و حرمت شکنی های افرادی غافل و اجانب نسبت به مقدسات دینی در روزهای سوگواری حسینی ابراز داشتند.

قاسم نژاد 9 دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و آری گفتن به بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: لازم است که این مناسبت؛ به شایستگی از سوی رسانه ملی و دیگر رسانه ها همچون فضای مجازی، برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به موضوع انتخابات 1400، یادآور شد: باید موضوعاتی کلیدی همچون چرایی حضور در انتخابات، اهمیت حضور در انتخابات، مشارکت حداکثری و دیگر موارد مرتبط با حوزه انتخابات، در رسانه‌ها مطرح و برای گروه های مرجع در این خصوص؛ دغدغه ایجاد گردد.

 

قاسم نژاد در پایان با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و کشورشان بوده اند، خاطرنشان کرد: به دنبال تحقق مشارکتی هستیم که همه گروه ها و سلایق در آن نقش داشته باشند و این مهم؛ در سایه انتظارات جامعه مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در چارچوب قانون برای مجریان و ناظران انتخابات میسر می شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد