×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
نحوه قیمت‌گذاری اقلام پرمصرف در گیلان بازنگری می‌شود

به گزارش «گیل بان»،‌ فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در کارگروه تنظیم بازار استان گیلان در رشت اظهار داشت: توزیع 485 تن گوشت منجمد و گرم‌ و تلاش برای بازنگری در قیمت اقلام پرمصرف از جمله اقدامات انجام شده سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان است.

رئیس سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت گیلان رصد موجودی داخل انبارها را از دیگر اقدامات این دستگاه در سطح استان اعلام کرد و افزود:‌ با راه‌اندازی و استفاده از سامانه جامعه انبارها کارشناسان نسبت به بررسی اقلام موجود و قابل عرضه در انبارها اقدام می‌کنند تا مشکلی در این حوزه به وجود نیاید.

دلق‌پوش به مهم‌ترین اهدافی که سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان از توزیع گوشت در سطح فروشگاه‌های استان دنبال می‌کند اشاره کرد و ابراز داشت: حفظ تعادل، تنظیم شرایط بازار‌ و تثبیت قیمت‌ها از مهم‌ترین اهدافی است که این سازمان با توزیع اقلام یاد شده در سطح جامعه به دنبال تحقق آن است.

وی از برگزاری 9 جلسه کارگروه تنظیم بازار اصلی در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون جلسات ستاد تنظیم بازار اصلی با حضور استاندار گیلان به صورت منظم برگزار شده است که تصویب 701 مصوبه لازم‌الاجرا از جمله دستاورها و کارکردهای آن به‌شمار می‌آید.
رئیس سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزاری 28 جلسه فرعی برای حفظ و تعادل بازار در این استان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ جلسات فرعی ستاد تنظیم بازار گیلان 35 مصوبه داشت علاوه بر این 19 جلسه نیز توسط این ستاد در قالب کارگروه آرد و نان استان برگزار شد.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه در ساعات آینده توزیع 7 تن گوشت قرمز گرم در سطح فروشگاه‌های بزرگ گیلان انجام می‌شود عنوان کرد: کارگروه ستاد تنظیم بازار گیلان و جهاد کشاورزی استان از هم‌اکنون اقدامات لازم خود برای تأمین و توزیع میوه شب عید را به صورت جدی آغاز کرده‌اند.

وی خرید 6 هزار تن سیب و 7 هزار تن مرکبات را از جمله اقدامات مشترک سازمان صمت و جهاد کشاورزی در گیلان اعلام کرد و گفت: نشست‌ مشترک با اتحادیه دامداران،‌ شرکت پشتیبانی دام،‌ تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی و جهاد کشاورزی از دیگر اقدامات سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان است.

رئیس سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت گیلان تلاش برای بررسی شیوه‌هایی جهت کاهش قیمت فرآورده‌های دامی در بازار را از مهم‌ترین موضوعات این جلسات مشترک خواند و افزود:‌ امیدواریم با اتخاذ تدابیر ویژه بتوانیم شرایط عرضه و تقاضا کالاها را تثبیت و‌ نرخ اقلام پرمصرف مردم را در بازار کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد