×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
نتایج هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان

به گزارش «گیل بان»، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان گیلان با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و نیم‌فصل اول مسابقات به پایان رسید.

در گروه الف این مسابقات تیم شهرداری رضوانشهر با نتیجه 3 بر صفر در برابر بازرگانی دریانورد آستارا به پیروزی دست‌یافت. در دیگر دیدار این گروه و در دربی رشت دو تیم هیات والیبال رشت و فولاد گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فولاد گیلان با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست‌یافت.

در گروه ب این مسابقات تیم هیات والیبال انزلی با نتیجه ۳ بر 2 و هیات والیبال کوچصفهان با نتیجه 3 بر 0 به ترتیب مقابل شهرداری لیسار و وحدت شاندرمن به پیروزی دست‌یافتند.

در گروه سی این رقابت‌ها تیم‌های وحدت جوانان ماسال و هیات والیبال صومعه‌سرا به ترتیب با نتایج 3 بر 1 و 3 بر صفر در برابر مرداویچ سیاهکل و هیات والیبال فومن به برتری دست‌یافتند.

در گروه دی این رقابت‌ها نیز تیم‌های شهرداری لنگرود و جای رفاه لاهیجان به ترتیب با نتایج 3 بر 2 و 3 بر 1 در برابر ستارگان شمال چابکسر و شهرداری کوچصفهان به برتری دست‌یافتند.

گفتنی است دیدار تیم‌های هیات والیبال رشت و فولاد گیلان روز جمعه هفدهم آذرماه و مابقی مسابقات روز پنجشنبه شانزدهم آذرماه برگزار شدند. مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل این بازی‌ها از تاریخ هفدهم تا بیست و هفتم آذرماه است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد