×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
نباید شاهد بروکراسی اداری مزاحم برای سرمایه‌گذاران باشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر اسدالله عباسی در جلسه ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری گیلان با اشاره به اهمیت تهیه اطلس سرمایه‌گذاری، تسریع صدور مجوز و نیز صدور مجوزهای بی‌نام در قالب پنجره واحد کسب و کار، تصریح کرد: در بخش مزیت‌های گیلان در حوزه اقتصاد کشاورزی، دانش‌بنیان، صنعت و گردشگری نتوانستیم مزیت نسبی را پیدا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تهیه گزارش عملکردی از طرح گردشگری بوم گردی، میزان تسهیلات و بازدهی آن، گفت: متناسب با وضعیت، پتانسیل و قابلیت‌های هر شهرستان باید مجوزهای بی‌نام در حوزه‌های مختلف آماده ارائه به سرمایه‌گذاران باشد.

عباسی با بیان این موضوع که نباید شاهد بروکراسی اداری مزاحم برای سرمایه‌گذاران باشیم، افزود: در قالب پنجره واحد و بستر الکترونیکی، استعلامات باید در مدتی کوتاه پاسخ داده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در موضوع سرمایه‌گذاری دستگاه‌های متولی باید خودشان پیش‌قدم شوند و در بستر الکترونیکی دفترچه‌های راهنما تعبیه کنند، خاطرنشان کرد: برداشتن موانع و بروکراسی اداری به معنای عدم رعایت قانون نیست بلکه جلوگیری از ایجاد پیچیدگی در امور مدنظر است.

عباسی با اشاره به لزوم تقدیر از دستگاه های تسهیل کننده مسیر تولید برای سرمایه‌گذاران گفت: میزان هماهنگی، سرعت عمل و دقت نظر دستگاه‌ها را با جدیت رصد می‌کنیم و با افرادی که امور را معطل و فضای ناسالمی فراهم کنند، برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد