×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
ملت ایران از بصیرت و درک بالایی برخورداراند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت پیامبر گرامی و شهادت امام حسن (ع)، تصریح کرد: نداشتن درک سیاسی، بصیرت و تحلیل درست مسائل روز از مهم‌ترین ویژگی مردم در زمان امامت امام حسن مجتبی (ع) بود.

امام جمعه رشت ملت ایران را برخوردار از بصیرت و درک بالا دانست و گفت: رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) عامل ایجاد درک و بصیرت لازم در مردم ایران است.

وی با اشاره به پیگیری قوه قضاییه در زمینه قانون شفاف سازی مالی مسئولان دستگاه‌ها، یادآور شد: مسئولان وظیفه دارند اموال و دارایی‌ های خود را شفاف سازی کنند.

امام جمعه رشت با بیان این موضوع که لازم است مسئول نظام اسلامی جهادگر باشد، افزود: شفاف سازی مالی سبب جلب اعتماد مردم شده و اجرای این قانون سبب راستی آزمایی و کاهش نظارت می شود.

وی در ادامه به حذف یارانه عده‌ای در ماه‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این پرداخت ‌ها باید از ساز و کارهای مناسبی برخودار بوده و عده‌ای که دارای حساب‌های میلیاردی هستند اما یارانه دریافت می کنند، حذف شوند.

امام جمعه رشت با اشاره به آغاز هفته وقف خاطرنشان کرد: وقف اقدامی حسنه و میراثی ماندگار برای جامعه است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد