×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 7 اردیبهشت - 1403
false
true
مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ در نشست هم اندیشی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان که امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت صادق علیه السلام برگزار شد فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان در این جلسه با تاکید بر حفظ انسجام و آرامش در کشور و استان گفت: دشمنان ایران اسلامی در طول ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب، با توطئه‌های مختلف، تلاش کردند بین نظام و مردم انشقاق ایجاد کنند.
آیت الله رسول فلاحتی به سعه صدر، همراهی و همدلی مردم در عرصه‌های حساس کشور با مسئولان نظام اشاره و تصریح کرد: برخی ازعوامل داخلی به تبعیت از دشمنان انقلاب اسلامی که هدفشان براندازی نظام است، قصد دارند با فشار‌های اقتصادی و ناکارآمدن نشان دادن نظام، مردم را نا امید و دلسرد کنند.
وی با اشاره به فتنه جدید بدخواهان نظام علیه ملت ایران افزود: در جنگ نرم دشمنان کانون خانواده‌ها را نشانه گرفته اند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان از نمایندگان مجلس و مسئولان خواست با هم افزایی در سال مهار تورم و رشد تولید، برای تحقق شعار سال و رفع دغدغه‌های مردم و حل مشکلات اقتصادی اهتمام جدی داشته باشند.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست هم فکری و هماهنگی بین دستگاه‌ها را مهمترین عامل پیشرفت مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: ایجاد اشتغال و برقراری امنیت دو مولفه مهم برای توسعه کشور و از خواسته‌های به حق مردم است که همه مسئولان برای اداره کشور و توسعه همه جانبه، باید جهادی وارد میدان شوند به طوری که مردم رفاه و خدمات را به خوبی احساس کنند.
در این نشست، آقایان محمد رضا احمدی سنگری رییس مجمع نمایندگان، جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان رشت و خمام، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت ومهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید برحفظ اصول و مبانی انقلاب دیدگاه‌های خود را در خصوص تهیه طرح قانونی مبنی بر موازی کارنکردن دستگاه‌های فرهنگی، نظارت بر خدمات دهی سازمان‌ها و نهادها، لزوم توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی و نحوه افزایش رضایت مندی مردم از ارایه خدمات بیان کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد