×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
متخصصان دانشگاهی موفق به بومی‌سازی تجهیزات نیروی دریایی شدند

به گزارش «گیل بان»، دکتر فاطمه کریمی صبح امروز در تالار حکمت دانشکده علوم انسانی دانشگاه گیلان با سلام و درود به روح پرفتوح شهدای مدافع حرم اظهار کرد: تاریخ کشورها روزهای سرنوشت سازی دارند و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاریخ پرافتخاری را برای ایران آفرید.

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه گیلان با گرامیداشت هفت آذر گفت: نیروی دریایی در “عملیات مروارید”، کرامت و عظمتی برای جامعه ما به یادگار گذاشتند.

وی با تأکید بر توطئه‌های دشمن در مرزهای کشور بیان کرد: منحل کردن ارتش یکی از دسیسه‌های دشمن بود اما بافراست معمار کبیر انقلاب این توطئه خنثی شد.

کریمی بابیان اینکه استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به مرزهای آبی است افزود: ۹۰ درصد صادرات و واردات ما از این مرزها است بنابراین نیروی دریایی ما به نیکی دریافت که به‌موقع وارد شود و عملیات مروارید را به‌درستی انجام داد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با تأکید بر اقتدار نیروی دریایی ارتش کشور اظهار کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس قرار نبود نیروی دریایی ما جایگاه خود را ترک کند.

وی با اشاره به بیانات رهبری گفت: تأکید رهبر انقلاب بر این است که نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است و حداکثر تلاش باید بر روی مرزها باشد.

کریمی بابیان اینکه مأموریت نیروی دریایی فراتر از مرزهاست گفت: نیروی دریایی اجازه نمی‌دهد استکبار جهانی عملیات ما را مورد مخاطره قرار دهد.

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه گیلان با تأکید بر اینکه نیروی دریایی باید مجهز به تجهیزات روز باشد بیان کرد: متخصصان دانشگاهی موفق شدند تجهیزات نیروی دریایی ما را با برنامه‌ریزی فرماندهان نیروی دریایی بومی‌سازی کنند.

وی افزود: این افتخار است که نیروی دریایی تجهیزات بومی دارد و انتظار داریم این اقدامات ارزشمند به ثمر برسد.

کریمی گفت: دانشگاه گیلان جامع است و حوزه مکانیک این دانشگاه با ۲۸ عضو هیئت‌علمی یک عضو مستقل است، توانمندی دانشگاه گیلان به حدی است که چهره‌های علمی جهانی در این دانشگاه تدریس می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد