×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 30 فروردین - 1403
false
true
مانایی خبرنگاران به حریت آنان است

به گزارش «گیل بان»: سید اسماعیل میرغضنفری گفت: خیلی از خبرنگاران از ابتدایی ترین مزایا برخوردار نیستند اما ارزش مانایی و ماندگاری آنها در حریت، استقلال و آزادگی است.

وی با اذعان به اینکه به میزان محبت شما  ، ما قطره چکانی در خدمتتان بودیم افزود : شاید نوشتن واقعیت ها  دوستی های ما را کم رنگ کند ویا گاهی مورد مغصوب قرار می گیرید و اگر کم توجهی و بی دقتی نسبت به خبرنگاران شد  از همه کاستی ها عذر خواهی می کنم.

سید اسماعیل میر غضنفری  با بیان اینکه بخشی از شما خبرنگاران و فعالان عرصه خبری از ابتدایی ترین امکانات  محروم هستید اظهار داشت: خیلی از شما فرزند زمان بودید و هستید  ولی ما ابن الوقت بودیم اما شما خبرنگاران تکالیفی دارید که بیش از قوانین جامعه الزامی است و آن  رعایت اخلاق است .

وی افزود: امروز این افتخار را دارم در جمع عزیزانی هستم که بازوان قدرتمند نظام و حاکمیت هستند شما در عرصه خبررسانی وظایفی دارید که برای شما اگر چه شاید بخش عمده‌ای از آن در قانون نوشته نشده اما تکالیفی است که بیش از قوانین جاری مملکت برای شما الزامی است و یکی از آن تکالیف مهم رعایت اخلاق است.

میرغضنفری با اشاره به انتخابات پیش در رو  گفت: امسال سال انتخابات است و همه زیر سقف نظام اسلامی هستیم و برای اینکه دشمن را نومید کنیم نباید بهانه را با نوشته هایمان به دست دشمن دهیم.

فرماندار لاهیجان  با بیان اینکه دشمن از چالش ما سوء استفاده می کند  و نگاه جامعه به شما خبرنگاران است بیان کرد: حفظ حرمت افراد و آبروی انسان را در نطر بگیرید و بخاط نگاه سیاسی آبروی کسی را نبرید زیرا مجموعه خانه و خانواده نباید تاوان مسائل سیاسی  را بپردازد.

وی در پایان از روسای ادارات درخواست کرد  که به خبرنگاران اعتماد کنند  که در نهایت از دوستی با آنان سود خواهند برد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد