×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
مالک سپیدرود رشت دیون فصل گذشته باشگاه را پرداخت کرد

به گزارش «گیل بان»، جواد تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت در حال پرداخت بدهی‌های فصول گذشته این تیم بر مبنای برنامه از پیش اعلام شده خود است.

چک “حامد طباطبایی” مربی سابق دروازه‌بان‌های سپیدرود در لیگ دسته دوم (سه فصل قبل) و شیما کریمی بازیکن تیم بانوان فوتسال سپیدرود(چهار فصل قبل) ظهر امروز توسط تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود پرداخت شد.

پرداخت این چک‌ها مربوط به دیون فصول گذشته باشگاه سپیدرود است که در قرارداد واگذاری سپیدرود از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان برعهده تن‌زاده گذاشته شده بود که تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان از رقم 3 میلیارد و 300 میلیون تومانی این دیون توسط تن‌زاده تسویه حساب شد.

طبق اعلام تن‌زاده روال پرداخت بدهی‌های گذشته و هزینه‌های فصل جاری طبق برنامه ادامه خواهد داشت و تنها بعضی از مطالباتی که در آنها عدم شفافیت و ابهام وجود دارد به کمیته حقوقی باشگاه ارجاع می‌شود تا پس از بررسی و تایید در ردیف پرداخت قرار بگیرند.

پیش از این تن‌زاده با پرداخت 3 میلیارد ریال به علی کریمی بخش دوم مطالبات وی و کادر فنی سپیدرود را پرداخت کرده بود تا با توجه به پرداخت 30 درصد از قرارداد در ابتدای کار، بخش قابل توجهی از مبلغ بدهی کریمی و دستیارانش تسویه شده باشد.

روز گذشته نیز مالک باشگاه سپیدرود رشت علاوه بر تحویل چک پیش‌پرداخت بازیکنان و برخی از اعضای کادرفنی، به هر کدام از بازیکنان سپیدرود یک سکه بهار آزادی به‌عنوان پاداش هدیه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد