×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
لزوم نهادینه سازی پدافند فرهنگی اجتماعی آموزشی/اهمیت نقش ائمه جمعه و نهادهای آموزشی در ناکارآمد کردن برنامه های دشمنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»، مهندس رحیم حیدری با اشاره به قابل دستکاری وجهت دهی بودن افکار عمومی توسط رسانه ها در جهان امروز تصریح کرد: مقاوم سازی افکار و فرهنگ و بینش مردم در برابر هجمه های فرهنگی بسیار ضروری و حیاتی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان افزود: هجمه ها و استحاله فرهنگی برای دشمنان کم هزینه تر و پرفایده تر است و می تواند انواع  بحران ها را تحمیل کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از القای چنین بحران ها  و طوفان هایی لازم است آسیب ها و مشکلات احتمالی را شناسائی و در جهت کنترل و رفع آنها تلاش کرد تا دستمایه نفوذ و بحران قرار نگیرد.

مهندس حیدری با بیان این که در پدافند غیرعامل انسانها اهمیت بسیار زیادی دارند، افزود: بنابراین ضرورت دارد اعتماد فیما بین مردم و حاکمیت را افزایش داد و آموزشهای مختلف را طراحی و اجرا کرد تا پدافند فرهنگی اجتماعی آموزشی نهادینه شود.

وی در انتها تصریح کرد: تفریبا بالای 70% از کارایی جنگها در مرعوب سازی و ایجاد تزلزل است و در زمینه  ناکارآمد کردن برنامه دشمنان رسانه ها ائمه جمعه و جماعات و نهادهای آموزشی می توانند نقش بسیار موثری ایفا نمایند.

انتهای پیام/

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد