×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
فرهنگ شهدا ضامن بقای نظام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فاطمیه استان گیلان برای هماهنگی مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت بویژه زنان است.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی، افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند سبک زندگی فاطمی است و پیاده سازی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه همه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور سه شهید گمنام به این استان، بیان کرد: شهدا مایه آسایش، امنیت و آرامش جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برکات وجود شهدای گمنام در این کشور، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام انقلاب اسلامی است و باید پررنگ شود.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور بویژه گیلان، افزود: مردم گیلان با فرهنگ و سیره شهدا مأنوس هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری باشکوه مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام، بیان کرد: همیشه مردم گیلان در پاسداشت مراسم شهدا حضوری چشم گیری و حماسی داشتند و برگزاری مراسم سه شهید گمنام هم باشکوه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد