×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 28 فروردین - 1403
false
true
فرماندار آستانه اشرفیه: با تکیه بر استقلال در تمامی عرصه ها دستاوردهای خوبی داشته ایم/ برجام یکی از بهترین قراردادهای امضا شده توسط ایران بود

به گزارش «گیل بان»، در اولین برنامه هفته دولت، مزار شهدای آستانه اشرفیه با حضور مهندس رحیم حیدری و مسئولین ادارات در جمع مردم شهید پرور این شهرستان و قرائت دعای ندبه در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه، غبار روبی و گلباران شد.

در اولین روز از هفته دولت مهندس حیدری سخنران پیشین خطبه های نماز جمعه این شهرستان بود. وی با بیان اینکه دولت توان جذب نیرو در بخش دولتی را ندارد گفت: یکی دیگر از راه‌های اشتغال توجه به بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است و ما باید با جذب سرمایه‌گذار تولید اشتغال کنیم، زیرا دولت دیگر توان جذب نیرو را ندارد و فقط باید نظارت داشته باشد.

فرماندار آستانه ‌اشرفیه به مناسب هفته دولت با ابراز خرسندی از مدیریت مسئله کم‌آبی اظهار کرد: در زمینه کشاورزی با توجه به مشکلات کم‌آبی، با تلاش همه مسئولان خوشبختانه این مسئله را مدیریت کردیم و امروز کشاورزان بی‌دغدغه در حال برداشت محصول خود هستند.

وی با اشاره به وضعیت صنعت در این شهرستان گفت: همه واحدها و ادارات مربوط به صنعت برنامه هفتگی برای همه واحدهای صنعتی داشتند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کرده و اجازه ندهند واحدهای صنعتی رو به تعطیلی بروند.

مهندس حیدری با اذعان به اینکه همه راه‌ها برای جذب گردشگر باز است بیان کرد: یکی از راه‌های تولید اشتغال مسئله جذب گردشگر هست که ما همه راه‌ها کارهای لازم برای جذب گردشگر را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه دولت توان جذب نیرو در بخش دولتی را ندارد افزود: یکی دیگر از راه‌های اشتغال توجه به بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است و ما باید با جذب سرمایه‌گذار تولید اشتغال کنیم، زیرا دولت دیگر توان جذب نیرو را ندارد و فقط باید نظارت داشته باشد.

فرماندار آستانه ‌اشرفیه  با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی شهرستان گفت: با تشکیل این شورا، شاهد تبادل افکار خواهیم بود و این فاصله‌ها از بین می‌رود، زیرا شاید در دیدگاه سیاسی باهم تفاوت داشته باشیم ولی در اصل نظام و خدمت‌رسانی به مردم باهم تفاهم داریم.

وی با بیان اینکه همه ادارات باید تکریم به ارباب‌رجوع را در صدر کارهای خود قرار دهند تصریح کرد: اگر مراجعه‌کننده‌ای به شما مراجع کند شما باید در همان روز یا فردا از مکان بازدید و مشکل را حل کنید نه اینکه کار را به فردا موکول کنید که شکر خدا روسای ادارات ما از لحاظ تکریم به ارباب‌رجوع جزو بهترین‌ها هستند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به محدودیت منابع مالی بیان کرد: به‌واسطه تحریم‌های ظالمانه ، ما از لحاظ مالی در محدودیت هستیم ولی علیرغم این محدودیت توانستم کارهای عمرانی مانند پل کیسم، پل کتشصت آبادان را در هفته دولت افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه برجام یکی از بهترین قراردادهای امضاشده توسط ایران بود افزود: ما در برجام هم امتیاز دادیم و هم امتیاز گرفتیم و برجام یکی از بهترین قراردادهای امضاشده توسط ایران بود، زیرا اگر بد بود ترامپ نمی‌گفت این‌یکی از ننگین‌ترین قراردادهای امضاشده توسط امریکا بود.

حیدری به شکایت ایران از امریکا در دادگاه لاهه اشاره کرد گفت: ایران پای قرار خود ایستاد و دادگاه لاهه ماه دیگر بحث شکایت ایران از آمریکا به دلیل نقض پیمان را بررسی می‌کند.

در دومین روز از هفته دولت و با حضور مهندس حیدری و دیگر مسئولین شهرستان آستانه اشرفیه، پروژه های صنعت برق این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در آئین این بهره برداری گفت: نهایت تلاش مسئولین شهرستان در این است که باری از دوش مردم برداشته شود و باید قدر دان مدیران این شهرستان باشیم.
رحیم حیدری افزود : نظام جمهوری اسلامی، موضوع استقلال را در راس همه کارها قرار داده است و تاکنون با تکیه بر استقلال در تمام عرصه های مختلف توانسته ایم دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

در همین روز با حضور مهندس حیدری یک واحد گردشگری خانه روستایی و پل چوبی در روستای کیسم بالا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته مهندس محمد حسن خواه بخشداری مرکزی آستانه اشرفیه؛ مجتمع پارک انواع بازی و ست ورزشی با صرف هزینه ۶۵۰ میلیون ریال در کنار واحد گردشگری خانه روستایی احداث شده است که در ایجاد فضای تفریح و سرگرمی و پرداختن به انواع ورزش همگانی برای مردم این منطقه و گردشگران فراهم شده است.

وی از بهره برداری  همزمان چند پروژه در آئین بهره برداری از واحد گردشگری خانه روستایی در این دهستان خبر داد و افزود: این پروژه ها در بخش های زیر سازی، آسفالت، روشنایی معابر و … بوده که  جمعاً مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

گفتنی است  واحد گردشگری  خانه روستایی  کیسم بالا در زمینی به وسعت ۵ هکتار  و با زیر بنای ۱۳۵ متر مربع احداث شده که در اجرای این عملیات مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

همزمان با فرارسیدن سومین روز از هفته دولت و روز کارمند از مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان آستانه اشرفیه توسط فرماندار این شهرستان تجلیل شد.

فرماندار آستانه اشرفیه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان که در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد گفــت: مدیران باید به کارمندان خود  اعتماد کنند.

رحیم حیدری با اذعان به این که انتخاب کارکنان و مدیران نمونه ادارات کار ساده ای نبود زیرا از نگاه ما همه مدیران و کارمندان نمونه هستند افزود: باید به کارمند اعتماد کرد و حداقل فضا را برای ایشان فراهم آورد تا کارمند بتواند ظرفیت های بالقوه خود را بالفعل تبدیل کند.

وی با بیان اینکه باید کارمند را مورد مشورت قرار دهیم اظهار کرد : مدیران باید  به نظرات کارشناسی کارمند توجه کنند و مطمئن باشند که اگر توجه به نگاه کارشناسی آنان داشته باشند موفق تر خواهند شد.

نماینده عالی دولت در آستانه اشرفیه داشتن صداقت با کارکنان را از مولفه های یک مدیر برشمرد و گفت: اگرمدیران ما با مردم صادق باشند حتماً  مردم ما همراهی می کنند همانطوری که در این دوران انقلاب همراه نظام و مسئولین بودند.

مهندس حیدری در چهارمین روز از هفته دولت در بخش بندر کیاشهر حضور یافت و پروژه های عمرانی بندرکیاشهر را افتتاح نمود. گفتنی است با حضور فرماندار آستانه اشرفیه، اعضای شورای تامین و تعدادی از مدیران ادارات شهرستان 3 پروژه که شامل افتتاح گلخانه هیدروگیاهان تزئینی در روستای لاکوژده، مجموع طرح های هادی بخش بندرکیاشهر در روستای لسکوکلایه و مجموع پروژه های برق در روستای انبارسر بندرکیاشهر بود، افتتاح گردید.

عصر چهارمین روز از هفته دولت با استقبال مهندس حیدری، وزیر نیرو و استاندار گیلان وارد شهرستان آستانه اشرفیه شدند و با حضور در روستای پایین رودپشت پروژه آبرسانی به 12 روستای شهرستان که بصورت B U T انجام گرفت را افتتاح نمودند.

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور محمد حسن خواه بخشدار مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه دو پروژه عمرانی در بخش مرکزی آستانه اشرفیه افتتاح گردید. گفتنی است افتتاح مجموع پروژه های طرح هادی در بخش مرکزی در روستای امشل و افتتاح دریچه گذاری و سردهنه سازی بر روی نهر شفارود در روستای کتشصت آبادان از جمله پروژه های عمرانی افتتاح شده توسط بخشدار مرکزی آستانه اشرفیه بود.

در ادامه پنجمین روز از هفته دولت با حضور مهندس رحیم حیدری، سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان ، حجت الاسلام والسلمین محمد ساجدی و یکی از خیرین امنیت ساز کلنگ احداث ساختمان پلیس راهور شهرستان آستانه اشرفیه با صرف هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال بر زمین خورد.

و سرانجام در آخرین روز از هفته دولت 3 پروژه عمرانی در شهرستان با حضور مهندس حیدری، حجت الاسلام والمسلمین ساجدی و تعدادی از مدیران شهرستان افتتاح گردید. این پروژه ها شامل افتتاح مجموع پروژه های اداره راه و شهرسازی باافتتاح پل کیسم در بخش مرکزی، افتتاح مجموع پروژه اداره راهداری و حمل نقل جاده ای در روستای پوشل و افتتاح کارخانه شالیکوبی در روستای اشمان کماچال توسط بخش خصوصی به مبلغ 2 میلیارد تومان بود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد