×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
طرح خرید متمرکز دارو و تجهیزات پزشکی در گیلان دنبال می‌شود‌

به گزارش «گیل بان»، شاهرخ یوسف‌زاده چابک صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشکده علوم پزشکی استان گیلان اظهار داشت: انسان با اقدامات و دوندگی‌های روزمره از عمر خود هزینه می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه زمانی که انسان در عرصه‌ای فعالیت می‌کند در واقع در حال هزینه کردن از سرمایه عمر است تاکید کرد: اقدامات و فعالیت‌های عمر آدمی همواره باید سنجیده شود زیرا عمری ارزشمند برای آن صرف می‌شود.

یوسف‌زاده چابک با تاکید بر اینکه آدمی باید از تمامی دقایق و ساعات عمر خود استفاده بهینه کند زیرا ارتقای دانسته‌ها می‌تواند انسان را به سوی تعالی هدایت کند گفت: طرح ضیافیت اندیشه فرصتی مطلوب است که اساتید و نخبگان حوزه دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند از آن به طور ویژه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این طرح‌ها توسعه یادگیری نیست و تنها برای بهبود زندگی و محورهای شخصیتی می‌توان به‌طور ویژه از آن بهره برد افزود: عدم تسلط بر مهارت‌های ارتباطی یکی از ضعف‌های بزرگ اعضای هیئت علمی است و ارتقای این حوزه امری ضروری محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اساتید همواره باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را داشته و در راستای ارتقای مهارت‌های ارتباطی خود تلاش کنند تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های ارزشمندی در طرح‌های ضیافت اندیشه برای اساتید برگزار می‌شود.

یوسف‌زاده چابک با تاکید بر اینکه کشور امروز در شرایط حساس و ویژه‌ای قرار دارد و استادان و نخبگان می‌توانند در شرایط کنونی کشور اثرگذار باشند اعلام کرد: کشور در مسیری توفانی قرار دارد و راهی جز پیشروی به‌سوی توفان و مقابله با تحولات وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک شدن به شرایط سخت و طاقت‌فرسای اقتصادی روز به روز بیشتر لمس می‌شود و در این شرایط سخت موضوع تامین غذا، دارو و تجهیرات درمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: اگر مباحث مذکور به‌درستی محقق نشود پایه‌های اصلی کشور با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان با بیان اینکه افرادی که تامین‌کننده غذا، دارو و تجهیزات درمان مردم هستند در صف نخست این جنگ حضور دارند تاکید کرد: ایران اسلامی همواره در برابر بحران‌ها موفق بوده و به طور حتم از این بحران نیز سرافراز خارج می‌شود.

یوسف‌زاده چابک با تاکید بر اینکه تامین دارو، تجهیزات و اطمینان از کیفیت درمان، اولویت اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان است افزود: خرید متمرکز دارو و تجهیزات پزشکی تجربه جدیدی است که در کشور انجام شده و استان گیلان به طور جدی به این عرصه ورود کرده است.

وی با اشاره به سخنرانی کوبنده و قدرتمند سردار سلیمانی و با بیان اینکه فرصت‌هایی که در بحران‌ها وجود دارد از ظرفیت‌ها و خود فرصت‌ها بیشتر است گفت: شرایط حساس پیش‌رو می‌تواند بهترین و ارزشمندترین فرصت برای خروج از برخی محدودیت‌های موجود در عرصه‌های مختلف کشور باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه با استفاده از فرصت‌ها می‌توان پدیده‌هایی چون رانت و استفاده نابه‌جا از موقعیت‌ها در کشور را نابود کرد افزود: با تعامل و همدلی می‌توان پس از گذر از این توفان به دنیا اثبات کرد که جمهوری اسلامی از تهدیدات به‌عنوان یک فرصت استفاده می‌کند.

یوسف‌زاده چابک با تاکید بر اینکه نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه به‌مدت 4 روز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می‌شود گفت: مباحث مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی در این دوره‌ها تبادل نظر می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی گیلان همه‌ساله این دوره‌ها را با شکوه و عظمت مطلوبی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 120 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی در نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور دارند افزود: 100 نفر از این اساتید اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و 20 نفر از اعضای دانشگاه‌های علوم پزشکی سایر استان‌ها هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد