×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
ضرورت تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی

به گزارش «گیل بان»؛ مهندس رحیم حیدری در این دیدار با تاکید بر لزوم چاره اندیشی در زمینه کاهش معضلات ناشی از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: آگاه سازی جامعه از جمله راهکارهای مهم در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است و بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی در توانمند سازی افراد در معرض آسیب دیده اجتماعی و بازگشت آنان به زندگی سالم نقش موثری دارد.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود : تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و اجرای برنامه های مناسب در جهت افزایش نشاط اجتماعی می بایست درسرلوحه کار همه ادارات قرار گیرد.
همچنین در حاشیه این دیدار در خصوص تسهیلات اشتغال و اختصاص اعتبارات به کسانی که موقعیت آنها کارشناسی شده و سوق دادن این تسهیلات به متولیان امر در ارگانهای مربوطه و حوزه های تخصصی در جهت توسعه اشتغال مددجویان مورد بررسی قرار گرفت .
مدیرکل بهزیستی استان گیلان نیز در این دیدار گفت : حاکم شدن نگاه اجتماعی و پرداختن به مباحث اجتماعی در شرایط فعلی می تواند به گسترش خدمات اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش رضایت مندی مردم منجر شود.
دکتر نحوی نژاد افزود : سازمان بهزیستی بعنوان سازمان تخصصی که در حوزه مباحث اجتماعی فعال است ، برای پیشبرد اهداف و خدمات خود نیازمند حمایت مسئولین و همکاری بین بخشی است ، لذا امیدواریم فرمانداران شهرستان ها برای تحقق فعالیت ها و افزایش اثر بخشی آنها در کنار مجموعه بهزیستی شهرستان ها باشند .
همچنین در ادامه در خصوص مسکن مددجویان و آموزشهای مهارت آموزی مددجویان بحث و تبادل نظر شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد