×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 4 اردیبهشت - 1403
false
true
سپیدرود رشت، باشگاهی با 2 مالک و تیمی با 2 سرمربی

به گزارش «گیل بان» با وجود اینکه تمامی تیم های لیگ برتر برای تقویت و حضور پرقدرت در رقابت های فصل پیش رو به دنبال جذب بازیکنان مطرح هستند و اردوهای آماده سازی خود را نیز برپا کرده اند، باشگاه سپیدرود رشت همچنان با بحران مدیریتی مواجه است.
جدایی چند بازیکن مطرح این تیم، مشکلات و حاشیه های موجود در مالکیت این باشگاه، طرفداران خونگرم، متعصب و بی شمار این تیم ریشه دار را کلافه کرده و آنان همچنان منتظرند که سرانجام این نزاع ها به کجا می انجامد.
سال گذشته باشگاه سپیدرود رشت از میرشهاب مومنی به جواد تن زاده انتقال یافت اما این باشگاه ماه گذشته از تن زاده پس گرفته و پس از مدتی به محمد نوین که اهل استان یزد است، سپرده شد. بنا به گفته مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان که حکم داوری این نقل و انتقال بودند، تن زاده به تعهدات درج شده در مفاد قرارداد واگذاری، عمل نکرده و مالکیت این باشگاه از او گرفته شد.
با این وجود، تن زاده همچنان معتقد است بنا به حکمی که از سوی شعبه ششم دادسرای عمومی و حقوقی شهرستان رشت صادر شده، تا اعلام رای نهایی، مالکیت باشگاه با اوست و تمامی قراردادهای بسته شده در این مدت باطل است؛ شعبه ششم دادگاه عمومی و حقوقی شهرستان رشت در حکم صادره گفته؛ این دادگاه درخواست مشارالیه (جواد تن زاده) را منطبق بر موازین قانونی تشخیص و قرار توقف و منع اجرای رای داوری معترض عنه را تا صدور حکم قطعی صادر و اعلام کرد.
تن زاده پس از صدور این حکم در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیگیری های قضایی انجام شده، رای دادگاه را به صورت قطعی دریافت کردم و این رای غیرقابل اعتراض است که به موجب رای صادره، تمامی قراردادهایی که طی چند روز اخیر بسته شده، باطل است.
تن زاده خطاب به هواداران باشگاه سپیدرود رشت نیز بیان کرد: پیگیر قضایای پشت پرده حکم داوری هستیم، بازی های سیاسی را افشا خواهم کرد و با قدرت به کار خود تا صدور حکم نهایی و قطعی ادامه می دهم.
وی در مورد وضعیت کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انجام شده و بازیکنان منتخب و سایر کادر فنی نیز تا روزهای آینده مشخص می شوند.
از سوی دیگر محمد نوین که هم اینک به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود معرفی شده، مدعی است به طور قانونی باشگاه را در اختیار گرفته است. وی روز گذشته (دوشنبه) نیز طی مراسمی که در رشت برگزار شد؛ خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد اما جواد تن زاده معتقد است که او ، مالک و نادر دست نشان سرمربی تیم سپیدرود رشت هستند.
گفته می شود سعید فتاحی رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، با انجام مراسم معارفه خداداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت مخالف بود اما در این ارتباط ، مسئولان هیات فوتبال گیلان هیچ اظهارنظری نکردند.
خداداد عزیزی که از سوی محمد نوین به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت معرفی شده نیز در خصوص جنگ و دعوای مالکیت این باشگاه گفت: با توجه به مدارک و مستنداتی که دیدم، مالکیت باشگاه سپیدرود رشت مربوط به محمد نوین است و او مرا به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرده و اگر مالک قبلی اعتراضی دارد، باید مسئولان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این مورد رسیدگی و تصمیم گیری کنند.
وی افزود: البته همیشه عده ای حاشیه سازی می کنند به خصوص اینکه رشت، یک شهر فوتبالی است و علاقمندان به این رشته در این شهر زیاد است و به طور حتم اینگونه حواشی نیز بیشتر است ولی من پس از مذاکره با مالک جدید و قانونی این باشگاه کارم را با این گروه آغاز کردم.
عزیزی اضافه کرد: سایر مسائل مدیریتی به من مربوط نمی شود، تمام فکرم معطوف به ساختن تیمی قدرتمند برای حضور در رقابت های لیگ برتر است.
با توجه به شرایط موجود و کشمکش های مدیریتی باشگاه سپیدرود رشت، طرفداران تیم نمی دانند که سرمربی و مالک این باشگاه کیست و از مهمتر، با وجود زمان اندکی که به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال باقی مانده، نگران آینده تیم محبوب خود در این رقابت های دشوار هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد