×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 30 فروردین - 1403
false
true
سلامت خانواده بزرگ ورزش گیلان خط قرمز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ جهانبخش آرمان در بازدید از هیئت پزشکی ورزشی گیلان با تاکید بر ضرورت نظارت بر فعالیت اماکن ورزشی، اظهار کرد: سلامت ورزشکاران از اولویت‌های اصلی این اداره کل ورزش و جوانان گیلان بوده و هرگونه تخطی از قوانین و آسیب به سلامت خانواده بزرگ ورزش خط قرمز است.

وی ادامه داد: تسریع در پرداخت هزینه‌های درمانی، اطلاع رسانی از خدمات قابل ارائه به ورزشکاران، توسعه کمی و کیفی خدمات پزشکی، همکاری رؤسای اداره ورزش شهرستان‌ها و مدیران مراکز ورزش بخش دیگری از وظایف است که باید به آن توجه شود.

هدفگذاری بیمه ۱۰ درصد از جمعیت گیلان در هیئت پزشکی ورزشی گیلان

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان در هدف گذاری هیئت برای بیمه شدگان ورزش حداقل ۱۰ درصد جمعیت گیلان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری مربیان ورزشی و مدیران اماکن ورزش این مهم تحقق یابد و آمار ورزشکاران سازمان یافته استان ارتقا یابد.

دکتر اسدپور همچنین بر اهمیت نظارت بر سلامت اماکن ورزش، حفظ پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی، همکاری امور باشگاه‌های اداره کل و رؤسای ادارات ورزش شهرستان‌ها تاکید کرد.

لازم به ذکر است مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بخش‌های فیزیوتراپی، دندانپزشکی، درمانگاه ارتوپدی و سایر واحدهای ساختمان هیئت پزشکی ورزشی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد