×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
ستاد رسانه‌ای رونق تولید در گیلان تشکیل شد

به گزارش «گیل بان»، مهدی پارسا ظهر امروز در نشست هیئت رئیسه مجمع عالی بسیج رسانه گیلان با تاکید بر پیگیری مطالبات مردمی در رسانه‌ها اظهار کرد: ارتقای معیشت مردم از وظایف مسئولان است که باید توسط اصحاب رسانه مطالبه‌گری شود.

وی با بیان اینکه ستاد رسانه‌ای رونق تولید در گیلان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: محمدرسول سماکچی با رای هیئت رئیسه مجمع به عنوان رئیس این ستاد منصوب شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه پیگیری منویات مقام معظم رهبری  از رسالت مطبوعات است، گفت: بسیج پیشگام در عرصه پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان است.

​​​​پارسا با تصریح بر اینکه پیگیری وضعیت یک‌هزار و 100 کارخانه راکد و نیمه‌تعطیل گیلان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان یاور فعالان اقتصادی برای پیگیری فعال شدن کارخانجات استان تلاش می‌کنند.

وی گفت: بیش از 300 رسانه گیلانی و 350 خبرنگار آزاد و فعال فضای مجازی با ستاد رسانه‌ای رونق تولید و برای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری بیش از پیش فعال می‌شوند و از مسئولان هم می‌خواهیم تا نهایت همکاری را با رسانه‌ها برای تحقق شعار سال  اجرایی کنند.

پارسا خواستار تلاش بیش از پیش صدا و سیمای گیلان برای تحقق شعار سال شد و گفت: به کمیته بررسی، تحلیل و رصد سازمان ماموریت دادیم تا رسانه‌های برتر در حوزه رونق تولید را بررسی و اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد