×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 30 فروردین - 1403
false
true
ستاد تنظیم بازار با جدیت ‌روند عرضه و تقاضای مرغ را در گیلان ‌پایش می‌کند

به گزارش «گیل بان» حجت علی اکبرنژاد اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی گیلان‌ در راستای سیاست راهبردی خود و حمایت از تولیدکنندگان حدود 7 هزار و 500 تن نهاده را از طریق شرکت پشتیبانی بین مرغداران و تولیدکنندگان عمده مرغ در استان توزیع کرده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان‌ نهاده‌های توزیع شده بین تولیدکنندگان را ذرت و سویا اعلام کرد و ابراز داشت:‌ از ابتدای امسال تاکنون به ویژه در مقاطعی که مشکلاتی در حوزه تأمین نهاده‌ها در کشور رخ داد این سازمان تمهیدات ویژه‌ای را برای رفع مشکل تولیدکنندگان اتخاذ کرد.

علی اکبرنژاد با تأکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار با جدیت تمام روند عرضه و تقاضای مرغ در سطح فروشگاه‌های استان گیلان را مورد پایش قرار می‌دهد عنوان کرد: حمایت مؤثر از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان همواره از اولویت‌های راهبردی سازمان جهاد کشاورزی گیلان بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان روند تولید مرغ را در واحدهای مرغداری‌ استان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان گیلان قطب تولید مرغ در کشور محسوب می‌شود به‌طوری‌که تولیدات واحدهای مرغداری فعال آن در سراسر کشور از جمله بازار بزرگ تهران عرضه می‌شود.

علی‌اکبرنژاد در مورد روند توزیع مرغ در استان نیز اظهار داشت:‌ طبق آمارهای موجود از تاریخ 11 دی لغایت 16 بهمن بالغ بر 3 هزار و 500 تن مرغ با همکاری 5 شرکت بزرگ زنجیره تولید و تعاونی مرغداران در سطح استان گیلان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برای نحوه توزیع، قیمت‌گذاری مرغ ‌و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سیاست‌های مشخصی تدوین شده است ابراز داشت:‌ بر‌اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار 3 هزار و 500 تن مرغ یاد شده به قیمت هر کیلوگرم 12 هزارتومان بین مصرف‌کنندگان گیلانی توزیع شده است.

علی‌اکبرنژاد تأمین نهاده‌های خوراکی دام و طیور و توزیع آن از طریق شرکت پشتیبانی را یکی از اقدامات مؤثر جهادکشاورزی دانست و گفت: نتیجه سیاست‌های اعمال شده‌ و حمایت‌های سازمان جهادکشاورزی به این معنی است که مصرف‌کنندگان گیلانی تاکنون حدود 7 میلیارد تومان ارزان‌تر مرغ مصرف کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد