×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
ساختار حفاظتی سپاه از انقلاب براساس نوع تهدیدات متغیر است

به گزارش «گیل بان» سردار محمدعبدالله پور ظهر شنبه در همایش فرماندهان و شورای پایگاه های بسیج طلاب که در سالن شهدای سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد با اشاره به ساختار حفاظتی متغیر سپاه، اظهار کرد: ساختار حفاظتی سپاه از انقلاب اسلامی با توجه به نوع تهدیدات از سوی دشمنان نظام تغییر می کند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد اجرای سناریوی حمله زنبوری علیه نظام از سوی کشورهای استکباری هستیم، افزود: در راستای این سناریو دشمن به دنبال ایجاد آشوب، اعتصاب، اغتشاش و سایر موارد است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران باتوجه به نوع این تهدیدات ساختار حفاظتی خود را تغییر می دهد، گفت: دشمن از همه ابزارها و امکانات علیه نظام مقدس اسلامی استفاده می کند تا به هدف خود برسد.

وی در ادامه به اغتشاشات دی ماه سال گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این اغتشاشات با برنامه ریزی و رهبری دشمنان نظام و در ۸۰ شهر کشور برپا شد که با بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان و نیروهای انقلابی خنثی شد.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: سپاه با بهره گیری از روحیه جهادی و انقلابی نیروهای بسیجی خود تلاش می کند تا در برابر این تهدیدات ایستادگی کرده و از انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های آن دفاع کند.

وی همچنین برضرورت تشکیل گردان عمار در بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان تأکید کرد و افزود: نبود این گردان در استان یک خلاء محسوب می شود زیرا گردان عمار تبیین کننده منویات رهبری و مطالبه گر آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همیشه همراه با خلاقیت و ابتکار بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ابتکارات بود و در طول این سال ها نیز تلاش شده تا به اهداف و آرمان های خود که همان نابودی ظلم و ستم و استکبارجهانی است دست یابد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ایستادگی سپاه در برابر همه هجمه ها و تهدیدات علیه این نظام مقدس، تأکید کرد: امروز سپاه پاسداران با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های خود پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه است و در برابر هرگونه تهدیدی علیه این نظام و انقلاب در حوزه های مختلف ایستادگی می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد