×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
رویداد سرمایه گذاری ایده های نوآورانه برنج برگزار می گردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ با هدف تحقق شعار سال «تولید، دانش ‌بنیان و اشتغال‌ آفرین» موسسه تحقیقات برنج کشور با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه گیلان، پارک علم و فناوری گیلان، بنیاد ملی نخبگان گیلان و … در نظر دارد رویداد سرمایه گذاری ایده های نوآورانه تولید، فرآوری و بازاریابی برنج و محصولات دانش بنیان مرتبط را همراه با اعطای تسهیلات مالی و حمایتی به طرح های برگزیده در تاریخ 5 بهمن ماه 1401 در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان  برگزار نماید.

محورهای رویداد سرمایه گذاری ایده های نوآورانه تولید، فرآوری و بازاریابی برنج و محصولات دانش بنیان مرتبط به شرح زیر است:

صنعت تولید بذر

تولید محصول سالم

صنایع بسته بندی پیشرفته

کشاورزی دقیق و هوشمند

فناوری های کاشت،داشت و برداشت

فناوری های پس از برداشت

روش های کاهش ضایعات در تولید و فرآوری

فناوری اطلاعات و اپلیکیشن ها در بخش های آموزش، تجارت، بازاریابی و فروش

آخرین مهلت ارسال ایده ها به رویداد سرمایه گذاری ایده های نوآورانه تولید، فرآوری و بازاریابی برنج و محصولات دانش بنیان مرتبط 15 دی ماه سال 1401 می باشد و این رویداد چهارشنبه 5 بهمن 1401 از ساعت 10 صبح در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان برگزار می گردد. حمایت از طرح‌های پژوهشگران، کمک به شکل گیری و حیات شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد ارتباط بین صنعت، دانشگاه و دولت و تشویق افراد به ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی محصولات از جمله اهداف و وظایف مرکز نوآوری دانشگاه گیلان به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این رویداد با پست الکترونیکی incubator@guilan.ac.ir و یا شماره تماس 01333690492 ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد