×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
درخشش پسران رزمی کار گیلان در المپیاد استعدادهای برتر کشور

به گزارش «گیل بان»، مرتضی حسن‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در نخستین دوره برگزاری المپیاد استعدادهای برتر موی تای پسران کشور، رزمی کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان افزود: در جریان این رقابت‌ها که در زنجان برگزار شد، متین پناهنده ورزشکار شایسته گیلانی در وزن ۵۷- کیلوگرم با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین ابوالفضل حیدرزاده دیگر رزمی کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها، در وزن ۴۸- کیلوگرم توانست عنوان نایب قهرمانی را تصاحب و مدال نقره را برای گیلان به ارمغان بیاورد.

رئیس هیات رزمی گیلان بیان کرد: تیم موی تای پسران گیلان با کسب این دو مدال ارزشمند، پس از تیم‌های آذربایجان غربی و البرز به همراه مازندران روی سکوی سوم این مسابقات قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر موی تای پسران کشور، ۳۵۰ ورزشکار این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که در زنجان با هم به رقابت پرداختند.

حسن‌زاده یادآور شد: همچنین رضا فایضی به عنوان سرپرست، محمد حقدوست به عنوان سرمربی و افشین بادوام به عنوان مربی تیم موی تای پسران گیلان را در المپیاد استعدادهای برتر کشور همراهی کردند و استاد محمود نیک سیمایی نیز به عنوان داور در این مسابقات حضور یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد