×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
جمهوری اسلامی با حمایت از فلسطین شعله مقاومت را زنده کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به حقوق همسایه اظهار داشت: دستگیری، کمک و رسیدگی به همسایه، عیادت هنگام بیماری و آزار نرساندن به همسایه از جمله حقوقی است که باید نسبت به همسایگان رعایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: امیدواریم این قدم‌هایی که امروز در لبیک‌گویی به ندای امام(ره) و حمایت از مردم فلسطین برداشته شد در پل صراط نلغزد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اسلام دین جامع و هدایت انسان‌ها است تصریح کرد: کمک ‌همه‌جانبه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه مسلمانان ضروری و واجب کفایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی از همان ابتدا حمایت همه‌جانبه‌ای از فلسطین داشتند گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی سفارتخانه اسراییل غاصب را در تهران تعطیل و سفارتخانه فلسطین را ایجاد کرد و امام(ره) اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام فلسطین و قدس شریف نامگذاری کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی تابه امروز رژیم منحوس صهیونیستی را در هیچ‌جای دنیا به رسمیت نشناخته و نخواهد شناخت افزود: جمهوری اسلامی کنفرانس‌های بزرگ جهانی را برای آزادی فلسطین آغاز و از جنبش‌های آزادی‌بخش فلسطین حمایت و روز جهانی قدس را بومی‌سازی کرد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با حمایت از فلسطین شعله مقاومت را زنده کرد، افزود: جمهوری اسلامی همواره بهترین راه‌حل‌ها را برای قدس و مردمان مظلوم فلسطین ارائه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف از مبارزه برای آزادی فلسطین، آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نحر است، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی رو به  اضمحلال است و آمریکا و اسراییل دوران افول خود را سپری می‌کنند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه روزنامه عبری زبان هاآرتص اعتراف کرده که دوران طوفانی را تجربه می‌کنند تصریح کرد: روزنامه هاآرتص در اعترافی اعلام کرده بود که این درگیری‌ها قدرت اسراییل را تحت شعاع قرار می‌دهد و تنها رژیمی که احتمال تغییرش وجود دارد اسراییل است نه ایران.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان امروز اذعان دارند که انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود و آمریکا دیگر ابرقدرت جهان نیست، گفت: رهبر ایران اسلامی فرموده بودند که اروپایی‌ها باید خود را از دست آمریکایی‌ها خود را نجات دهند چون آمریکایی‌ها  آن‌ها را هم به بازی گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: ملت ایران امروز با حضور آگاهانه خویش به آنان که قصد داشتند آرمان فلسطین را از اذهان عمومی محو کنند تودهنی محکمی زده و مثل همیشه اعلام کردند که آرمان فلسطین زنده است و پیرو راه امام خامنه‌ای هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد