×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
جام باشگاه های کتابخوانی اتفاقی خوب در حوزه ترویج کتاب /۵۰ گیگ اینترنت رایگان برای تسهیلگران کتابخوانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ نشست هماهنگی جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی با حضور رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و برخی مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در این نشست ضمن شرحی کامل بر ساز و کارهای این جام تصریح کرد: جام باشگاه های کتابخوانی یکی از اتفاقات بسیار خوب در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی است این رقابت موجب تشویق کودکان و نوجوانان برای کتابخوانی و گفتگو پیرامون کتاب می‌شود چرا که راه پیشرفت جامعه با بچه های کتابخوان خواهد بود.

نگار نادری مهمترین بخش جام باشگاه های کتابخوانی را انتخاب تسهیلگر دانست و افزود: تسهیلگر فردی است که افراد را دور هم جمع می‌کند تا کتاب بخوانند. سال جدید علاوه بر تشکیل جام کتابخوانی در مقطع پیش دبستانی، دبستان، مقطع اول و دوم متوسطه طرح جام باشگاه کتابخوانی سالمندان مطرح می باشد که امیدواریم در این زمینه نیز فعال شویم.

نادری گفت: با توجه به شیوع کرونا بی‌شک بیشتر گروه های کتابخوانی در فضای مجازی نشست‌های خود را برگزار خواهند کرد و در این خصوص ۵۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار تسهیلگران قرار خواهد گرفت.

وی در پایان یکی از دلایل مهم بودن تسهیلگر را دل نبستن به امتیازات مادی ذکر کرد و افزود: ترویج کتابخوانی از کارهای مهم بوده که فرد مسئولیت پذیر می تواند آن را انجام دهد تا افراد کتاب خوان تربیت شوند و جامعه ای که کتاب بخواند بسیاری از مشکلات آن حل خواهد شد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد