×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
توسعه کسب و کار در گیلان با بهره گیری از صنعت فرانچایز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ امیرحسین اسدی در همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار گیلان که در سالن اجتماعات بانک ملی رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه فرانچایز نوعی شبکه ارتباطی بین کسب و کارهای کوچک و مستقل است که به هر کدام از آنها امکان می‌دهد تحت یک نام تجاری مشترک فعالیت کنند، افزود: بر اساس این سیستم، یک کسب و کار اختیار دارد که محصولات کسب و کار دیگر را بفروشد و در ازای آن مبلغی را دریافت کند.

وی اظهار کرد: به کار آفرینان کشور  افتخار می کنیم و چه خوب است که گیلان نیز از کارآفرینان بسیار توانمندی برخوردار است.

اسدی با بیان اینکه بهره گیری از فرانچایز و  توسعه کسب منجر به توسعه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار می شود، افزود: فرانچایز ابزار مناسبی برای کاهش زمان ورود به بازار و کاهش ریسک‌های توسعه ‌کسب‌ و کار است.

اسدی ادامه داد: در اجرای فرانچایز باید دقت کنیم و هیچ گاه نباید نسبت به آن بی توجه باشیم در غیر اینصورت هزینه های زیادی را متحمل خواهیم شد.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت تصریح کرد:  کاهش قاچاق کالا، افزایش اشتغال، توسعه صادرات از خروجی های به کارگیری فرانچایز است.

وی تاکید کرد: فرانچایز می تواند به موضوع اشتغال و توسعه اقتصادی کشور کمک کند، در شورای عالی اشتغال بررسی و مصوبات خوبی برای تشویق فرانچایز در نظر گرفته شد.

در ادامه تیمور پورحیدری رییس سازمان صمت گیلان  گفت: باید در گیلان که استان اولین ها است در جهت  توسعه و کسب اقدامات موثری انجام شود و پرداختن به فرانچایز ما را به این هدف یاری می کند.

وی افزود:در حوزه کسب و کار با استفاده از دانش روز و بهره گیری از روش نشان سپاری همتی مضاعف  داشته باشیم.

پورحیدری تصریح کرد: همه استان ها در حوزه تجارت و کسب و کار باید از  روش علمی استفاده کنند و گیلان این ظرفیت را دارد که در این خصوص جزء  استان های پیشتاز باشد.

وی بر استفاده از مزیت های سرزمینی استان گیلان  تاکید کرد و ادامه داد: امروزه روش فرانچایز در بسیای از کشورها  نهادیه شده است و ضروری است با به کارگیری دانش روز، پیشرفت های نوینی را در حوزه فرانچایز در گیلان شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد