×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
توسعه پایدار در گرو توسعه نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگذار است

به گزارش «گیل بان» مهندس رحیم حیدری در این مراسم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت را همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم حسینی گرامی می‌داریم و امیدواریم دانش آموزان ما از این ایام درس آزادی و ایثار بیاموزند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دوران دفاع مقدس اوج اقتدار ملت ایران بوده که هفته دفاع مقدس فرصتی است تا جوانان و دانش آموزان با رشادت‌های دلاورمردان تاریخ آشنا شوند.
مهندس حیدری ادامه داد: مهم‌ترین دوره شکل‌گیری شخصیت هر انسان همین دوره‌ای است که در آن مشغول به تحصیل علم و دانش هستند. مسئولان تربیتی باید راستی و درستی را در دانش آموزان نهادینه و دروغ، ریا و نفرت را از آنان دور کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به چهار مولفه ی خانواده، دولت، جامعه و مدرسه که نقش مهمی در سعادت یک کشور دارند خاطرنشان کرد: توسعه پایدار در گرو توسعه نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگذار است که گرانبهاترین موضوع تعلیم و تربیت، پرورش انسان متفکر است. مهر سرآغاز زایش تفکر و فصل شخم زدن و کشت در افکار دانش آموزان است.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه جوانان را ثروت و انرژی متمرکز کشور خطاب کرد و گفت: موفقیت یک ملت در سایه خرد و علم است و علم چیزی جز اثبات تجربیات و خرد نیست در این راستا همه باید در سنگر تعلیم و تربیت برای آینده ایران تلاش کنیم. کشور نیازمند درک و تلاش بیشتر است.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد