×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
تنها راه اصلاح جهان و دفع ظلم تمسک جستن به اسلام است

به گزارش «گیل بان»،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار با فعالان آمریکایی و فرانسوی ضد صهیونیسم که در مصلی شهرستان بندرانزلی برگزار شد،با ابراز خوشحالی از حضورشان در ایران،گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای راه تاکنون با انواع سختی ها،مشکلات و تهدیدات متعدد مواجه بوده و آنها را پشت سر گذاشته است و این باعث شده تا جهانیان بیشتر به حقانیت ایران پی ببرند.

وی با تاکید بر اینکه روش و برنامه ریزی مسئله مهم و موثری است،بیان کرد:در این مسیر سخت مردم ایستاده اند و با مشکلات مقابله کرده اند تا این حرکت باعث تحولاتی در منطقه و جهان شود.

امام جمعه انزلی،با تاکید بر اینکه تنها راه اصلاح جهان و دفع ظلم و شرارت تمسک جستن به اسلام است، خاطرنشان کرد: انبیای الهی نیز تمام تلاششان، بیدار کردن انسان ها و هدفشان گسترش معنویت بود و طرحی برای زندگی دنیایی بشر داشتند.

حجت الاسلام شمس الدین ادامه داد:تا زمانی که مردم در هر زمانی و از هر جامعه و ملتی قوانین الهی را در زندگی دنیایی خود به کار نبرند،ظلم ها و تعدی ها ادامه دارد.

وی عنوان کرد:لازمه از بین بردن ریشه ظلم و فساد در دنیا و حمایت از کشورهای مظلوم مانند فلسطین،یمن،افغانستان و سوریه گسترش معنویت و دینداری است.

امام جمعه انزلی،با بیان اینکه در دنیای امروز با افرادی که به دین و انسانیت اعتقادی ندارند مواجه ایم، تصریح کرد:این افراد حقوق اولیه انسان ها را نادیده می گیرند و علی رغم قوانین بین   المللی به انسان های غیر نظامی حمله می کنند و جنایات بزرگی رقم می زنند.

وی با بیان اینکه ملت ها در سراسر دنیا،خصوصا غرب گرفتار عده ای انسان نما هستند،گفت:یک حرکت گسترده جهانی برای بازگشت به انسانیت و دین باید آغاز شود و این عمل نیازمند یک درک و حرکت عمومی است.

حجت الاسلام شمس الدین،با تاکید بر اینکه ملت ها برای مقابله با جنایتکاران باید قیام کنند،متذکر شد:نجات انسان ها از ظلم و ظالم نزدیک است.

وی در پایان با شاره به اینکه کشوری که متکی به خدا نباشد نتیجه ای نمی گیرد و اگر خداخواهی در هر کشوری گسترش یابد امداد الهی شامل حالشان می گردد و می توانند تغییراتی ایجاد کنند،یادآور شد:امروز تحقق وعده های الهی در جهان در بین ملت های مظلوم مشهود است،اما در کشورهای غربی با اعتراضات متعدد هیچ نتیجه   ای حاصل نمی شود لذا لازم است در کنار این تلاش ایمان در مردم آن کشورها زنده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد