×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
همه تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان مسدود است/ وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ ارسلان زارع شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به قرار داشتن گیلان در وضعیت قرمز کرونایی، بر لزوم پرهیز هموطنان از سفر به این استان تاکید و بیان کرد: از مردم می خواهیم در این ایام به ویژه با توجه به شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری، به استان سفر نکنند.
وی سفر را یکی از مهمترین عوامل انتقال کرونا خواند و به افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس در استان اشاره و اضافه کرد: بیشتر بیمارستان ها، درگیر ارائه خدمات به بیماران مبتلا هستند و نباید حساسیت ها نسبت به این بیماری کاهش یابد بلکه لازم است ضمن استفاده از اقلام مراقبتی به خصوص ماسک و رعایت توصیه های بهداشتی توسط عموم شهروندان، از انجام اقداماتی همچون سفر که موجب شیوع بیشتر ویروس می شود، خودداری به عمل آید.
استاندار گیلان، عادی انگاری نسبت به بیماری را اقدامی خطرناک که منجر به بروز بحران می شود، دانست و ادامه داد: بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف استان، تعطیل است و به فرمانداران نیز تاکید شده بر استمرار این تعطیلی ها نظارت کافی داشته باشند.
زارع، همه مناطق استان را طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی آلوده به ویروس ذکر و اضافه کرد: مدیریت این شرایط دشوار، نیازمند همکاری مردم و تقویت حس مسئولیت شناسی اجتماعی است و این انتظار را از عموم هم وطنان داریم که برای قطع چرخه ویروس کرونا، به مسئولان یاری رسانند.
وی با یادآوری تلاش های شبانه روزی کادر ایثارگر درمان برای حفظ سلامت جامعه گفت: قدرشناسی از اقدمات جامعه پزشکی و درمانی در جریان مقابله با کرونا، توجه و عمل به توصیه های آنان است که گامی در جهت افزایش امید و اعتماد ملی به شمار می آید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد