×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
تعطیلی مراکز هنری، موسیقی و سینمایی استان گیلان تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» سید امیر مصباح با اشاره به اعلام خبر شیوع ویروس کرونا طی هفته گذشته در برخی از شهرها و استان‌های کشور به ویژه استان گیلان، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام فعالیت‌های زیر مجموعه‌های خود را برای پیشگیری از شیوع این ویروس تعطیل کرد.

وی در ادامه افزود: در استان گیلان نیز که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی شیوع این ویروس از آن نام برده می‌شود تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری، سینمایی و موسیقی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

مصباح با بیان اینکه در این مدت از فعالیت کلیه آموزشگاه‌های هنری و موسیقی، اکران فیلم‌های سینمایی در سطح سینماها و همچنین برگزاری کنسرت‌ها جلوگیری شده است، گفت: مقرر شد تداوم تعطیل فعالیت‌ها به اطلاع عموم رسیده شود.

وی از صدور اطلاعیه‌ای جدیدی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تمدید تعطیلی‌ها خبر داد و تصریح کرد: در استان گیلان نیز تعطیلی تمام فعالیت‌های هنری و سینمایی، موسیقی و آموزشگاه‌های هنری به مدت یک هفته دیگر تا تاریخ ۹۸/۱۲/۱۶ تمدید شد.

معاون هنری و سینمای ارشاد گیلان تأکید کرد: در صورت صدور اطلاعیه‌ای جدید برای تداوم این تعطیل‌ها مراتب از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم گیلان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد